Sunday, November 22, 2009

الف شكر يا شباب
اللي جاء واللي اتصل واللي بعت رسائل واللي هنئ علي البوجر
طبعا اللي مجاش مشفنيش و انا بتهزء فاتة نص عمرة بس ولا يهمني هو البحث الغلمي كدة عادي يعني و فيها اية المهم اخدناها وعدت عرفتم لية مش برضي اسجل فيديو
المهم انتم عوزاكم كلكم تحطتم حلم امامكم وتحاولا الوصول لية
تيجوا اقول لكم علي سر انا تقدير الليسانس كان مقبول و كنت بطلغ بمواد في اولي و ثانية و ثالثة كلية
بس دة بقي ماض الحاضر الوحيد هو الدكتوراة علشان كدة انا دعتكم علشان تعرفوا ان الفشل والصعوبات مش هي النهاية
كل واحد يكون لة حلم فاكرين مارتن لوثر كنج فاكرين I have a dream
يلة نحلم بقي
نيفين سلام يا شباب

25 comments:

  1. الف مبروك يا دكتورة نيفين والله موضوع الرسالة كان جامد جدا وشرحك للموضوع كان متميز جدا جدا جدا
    وكل الحاجات اللى اقولها كانت علشان الشكل بس يعنى فصلة ونقطة والكمبيوتر تغيريها بكلمة حاسوب
    ويارب الرساله تنفع المسلمين والمصريين وتكون اضافة للعلم ان شاء الله

    الف مبروك مرة تانية
    حاتم

    ReplyDelete
  2. congratulation dr: neiven
    am sorry because i didn't go with you in this time
    i was have an exam

    ReplyDelete
  3. الف مبروك يا ميس نيفين (عندا في محمد فوزي) واللهي كان نفسي اجي بس الامتحانات زي الفل الصراحة ربنا يستر معانا كلنا بس اكيد كل تعب او حاجة وحشة حصلتلك نسيتها بمجرد انك تخدي الدكتوراه عقبالنا يارب و اسفة كمان مرة اني مجتش و الف مليون مبروك يا د\ نيفين (عشان اعلان محمحد فوزي ينفع) مروة

    ReplyDelete
  4. دكتور نيفين الف مبروووووووووووووووووووووووووك
    انا لسه عارفه حالا لما دخلت ع البلوجر ...ياريت تكونى لسه فاكرانى
    انا الهام
    عايزة اقولك انك بجد وحشتينى جدا جدا وكل ما اروح ليفيل اقولهم انى مشفتش حد زيك ودة بجد مش مجامله
    وكل اصحابى وحشونى اوى اوى ونفسى اشوفكو ياريت لو حد قدر يرتب يوم نتقابل فيه يكون كويس اوى وكمان عشان نحتفل بـ(دكتور ) نيفين
    مبروووووووووووووووووووووووووووووووك لولولولولولولولولولولى
    Elham

    ReplyDelete
  5. الف الف مليوووووووون مبرووووك يا دكتور نيفين كان نفسي ابقى موجودة بس الامتحانات والله هي السبب الوحيد بس يالا مش مهم الاهم ان احنا نتقابل في اقرب فرصة فياريت يا دكتور تشوفي الوقت المناسب بالنسبة لحضرتك وتقوللنا

    ReplyDelete
  6. بس بلاش يكون في الامتحانات خليه في اجازة والنبي عشان خطري ربنا يباركلك في صحتك قلبت شحاتة صح بس كان معلم في المتش بجد بلاش في الدراسة وشكرا

    مروة

    ReplyDelete
  7. اكيد يا الهام فكراكي معمري ما بنسي الطلبة بتوعي انت عملة اية يا حبيبتي
    عملة اية و صلتي للمستوي الكام
    عم شويل اية اخبار االامتحان رنا سارة و اسلام ها الدعلء جاب نتيجة
    امين انت فين مختفي
    شكر يا حاتم علي مجملتك

    كلاس اثنين و خميس المستوي السادس فاكرين سما اتصلت بي و بتسلم عليكم كلكم
    وحشني يا شباب بس مطحونة جد ان شاء الله نتقابل و حاولو اللي معاها رقم اي حد يتصل بية عوزة اشوف اكبر عدد منكم
    نيفين

    ReplyDelete
  8. وحشانى اوى دكتور نيفين
    انا الحمد لله لحد دلوتى فى تلت مواد جبت فيهم امتياز و عقبال الباقى

    ReplyDelete
  9. الف مبرووووووووووووك يادكتور نيفيين
    انا سعيدة لان حضرتك قدرتى تخلصى الدكتوراه وتحققى حلمك وعقبالنا جميعا
    وحقيقى كانت رسالة ممتازة ويارب تستفيد منها وحضرتك فعلا عملتى انجاز جميل للتعليم.
    مبرووك ياشويل على نجاحك وعقبال باقى المواد
    وياريت يادكتورة نشوف حضرتك قريب جدا لانك وحشتينا جدا.
    شيماء هاشم

    ReplyDelete
  10. د نيفين انا تماااااام وهبدا ليفيل 9 دعواتك معانا بقى
    وعايزة اشوفكو كلكم ياريت يا دكتور لما تفضى ترتبى ميعاد ونتقابل

    ReplyDelete
  11. مبروووووووووووووووووووووك ميس نفين انا عارفه ان الرد متاخر بس معلش والله الامتحانات لسه خالصه يوم الاربع المهم عايزين نحتفل بحضرتك
    بجد وحشانى موووووت يا ميس وكل اصحابى وعايزه اشوفكم قريب بقى
    ساره

    ReplyDelete
  12. كل سنه و حضرتك طيبة و كل الناس الجدعان بتوع كلاس ميس نيفين و بس و ان شاء الله كل سنة مع بعض

    مروة

    ReplyDelete
  13. الحمد لله على النجاح وكل سنة وانتم طيبين عشان العيد وميرسي يا ميس نيفين على سؤالك على الامتحانات والحمد لله كانت صعبة كالعادة والناس كلها واحشاني والله بس مش كلهم اوي عشان الحلفان لان في ناس انا زعلان منها جدا


    يارب الرسالة تكون وصلت

    ReplyDelete
  14. هوا انا ليه مش سامع اخبار عن علا هي ايه اخبارها يا جماعة

    ReplyDelete
  15. السلام عليكم ورحمة الله
    ازيكم يا شباب اية اخباركم
    وكل سنة وانتم طيبين جميعا وياريت كل واحد يقول عمل اية فى العيد علشان نكسر حاله الملل اللى فى الجروب دة اولا

    ثانيا بقى اية رايكم يا جماعة عايزين نتقابل ان شاء الله قبل ما تتشغلوا فى الامتحانات وكل واحد يقول الميعاد اللى يناسبة ونحاول نتفق على ميعاد باذن الله
    وهنشوف دكتورة نيفين اية اللى هينسبها

    ان شاء الله نتقابل قريبا

    والسلام خير ختام
    حاتم

    ReplyDelete
  16. والله يا حااااااااتم الوااااااحد في الواااااااااقع ادى عييييييد رائع في البيت كان فظييييع مش اقولك ده انا نتنت يا راجل اما ب النسبة للخروجة انا فاضي 24 ساعة مش لاقي حاجة اعملها بس لو في الدراسة يستحسن يوم اجازة عشان البنات هتقولك (اصل مامي مش بتردة تخرجني بليل لوحدي فخليها يابني يوم جمعة وخليهم يجيبوا ابوهم معاهم) واول واحدة هتقولك كده سارة

    ReplyDelete
  17. لا بقى يا اسلام مش هقول كدا
    وخلوها السبت لان الجمعه مش ينفع خالص
    وانا موافقه وباذن الله جايه
    دا كان اولا
    ثانيا انا بقى فى العيد
    اول يوم فى البيت
    تانى يوم زرنا قرايب بابا واحد واحد
    تالت يوم اتجمعنا مع عيله ماما
    رابع يوم رحنا النادى
    الخامس رحنا الفسطاط وكايرو لاند
    السادس كنت تعبانه ومش قدرت اخرج
    بس كدا كفايه لناس تتعقد

    ReplyDelete
  18. انا كمان يا سارة شايفة ان السبت احسن من الجمعة عشان انا عندي كورس من قبل الصلاة لغاية بعد الصلاة
    اما بالنسبة للعيد فانا سافرت البلد من الوقفة ورجعت يوم الاحد باللبل بس كانت اجازه جميلة

    ReplyDelete
  19. سلامى للكل ويارب دايما متجمعين هنا
    بصوا بقى بالنسبه للخروج انا طبعا انضميت للبطاله وفاضيه وان شاء الله معاكوا.
    اما بالنسبه للعيد عندى كان حلو اوووووووووووووووى مش قادره اقوللكواازاى بالاخص اول يوم علشان كل اللى بحبهم كانوا متجمعين بس طبعا الحلو ميكملش اخر يوم جالى برد ههههههههههه

    ReplyDelete
  20. وانا كمان موافق فى كل الايام وفى اى وقت

    اما بنسبة للعيد فى اول يوم كونت بدبح العجل واتغدينا عند قريبنا وبعد كدة بليل رجعنا للبيت ومن سعتها مش عمالت اى حاجة تانيا

    ReplyDelete
  21. ازيكم جميعا ومبرووك النجاح لاسلام وسارة وعيد سعيد عليكم
    انا كان العيد عندى ممل لانى قعدت فى البيت ماخرجتش الاعشان اختى للملاهى ودة كان يوم واحد
    وربنا معاكى ياياسميين ويشفيكى من البرد .وعلى فكرة احنا شوفنا علا وهى كويسة وبتسلم عليكوا.
    وانا بالنسبالى مافيش مشكلة اهم حاجة ظروف دكتورة نيفين.
    شيماء هاشم

    ReplyDelete
  22. ازيكم جميعا ومبرووك النجاح لاسلام وسارة وعيد سعيد عليكم
    انا كان العيد عندى ممل لانى قعدت فى البيت ماخرجتش الاعشان اختى للملاهى ودة كان يوم واحد
    وربنا معاكى ياياسميين ويشفيكى من البرد .وعلى فكرة احنا شوفنا علا وهى كويسة وبتسلم عليكوا.
    وانا بالنسبالى مافيش مشكلة اهم حاجة ظروف دكتورة نيفين.
    شيماء هاشم

    ReplyDelete
  23. هوا ان شاء الله ننجح يا شيماء بس لغاية دلوقتي مفيش اي بشرى بكده دول كمان حددوا امتحان الترم بدري وبجد نفسي مووووووووووووووت اشوفكوا لانكم وحشني جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    نفر.... نفر

    ReplyDelete
  24. بسم الله الرحمن الرحيم
    من السيد: عمرو احمد محمد
    الى السيدة : ياسمين
    نرجوا الشفاء العاجل حتى لا تتاخرين على الكورس و تضطريين الى المجىء الى الكورس و تعدينا ربنا يوستور

    امضاء : مجهوووووووووووووووووووووول

    ReplyDelete
  25. هههههههههههههههههه
    شكرا يا عمرو وانا والله كمان بتمنى الشفاء العاجل علشان خلاص اتخنقت منه مطلع عينى

    ReplyDelete