Saturday, November 14, 2009

اخبار حلوة

اخبار بمليون جنية
ناولا شيماء نجحت
هي اساسا جاءت متاخرة عن الامتحان الشوارع كانت زحمةا
خبر تاني
يوم السبت القادم "السبت الي قبل العيد "ان شاء الله حناقش الدكتوراة اخير بعدرحلة كفاح 16 سنة من يوم التخرج من الجامعة اخير ا الحلم اتحقق مستنيية حضوركم كلكم
عارفين كلية تجارة عين شمس تدخلوا و تمشوا علي طول خط مستقيم
مبني معهدالبيئة احنا في معهد الطفولة في المدخل حتلاقواعلان باسمي و اسم القاعة في اي دور
منتظرة حضوركم و الاهم دعاكم طالما دعيتم لرنا و الدعاء جاء نتيجة معاها يارب انا كمان
عند وعدي و الغزومة جاهزة بس كملوا السكورات بتاعتكم
نيفين

19 comments:

  1. ان شاء الله ربنا معاك يا ميس نيفين بس هي المناقشة هتبقى الساعة كام تقريباً عشان انا عندي سكشن بس هحاول اجي باذن الله
    وحشتيييييني بجد يا ميس

    ReplyDelete
  2. بالتوفيق يا دكتورة نيفين وان شاء الله امتياز مع مرتبة الشرف
    وباذن الله انا جاى

    حاتم

    ReplyDelete
  3. لأ والله كده حراااااااام انا عندي امتحان ميدترم في نفس اليوم وكل يوم على مدار الاسبوع دوت

    والله حرااااااااااااااااااااااااااااام

    ReplyDelete
  4. ألف مبروووووووووووووووووووووووووك يامصريييين يالى بفضل ربنا هانوصل للكاس وهاناخد الكاس يجماعة ربنا حرمنا من كاس العالم للقارات وهايكافأنا بكاس العالم بإذن الله هو الأحتفال ده هايكون الساعة كام

    ReplyDelete
  5. ان شاء الله ربنا معاكى يا ميس نيفين وانا ان شاء الله جى بس عاوز اعرف الساعة كام ؟

    ReplyDelete
  6. الساعة 11 صباحا اما في قاعة السمينار او القاعة الجديدة في الدور الخامس
    نيفين

    ReplyDelete
  7. بالتوفيق ان شاء الله يا ميس نيفين وان شاء الله خييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير

    ReplyDelete
  8. ربنا معاكى يا ميس نيفين واحنا كلنا قلوبنا معاك

    ReplyDelete
  9. we are with you mrs neiven i write in english because there is no arapic in my laptop
    and iw will go there and every onewill come in sha2 allah

    ReplyDelete
  10. انا ماما دعوتها مستجابه حقيقي يا دكتور هخليها تدعيلك وبالتوفيق ان شاء الله


    محمد فوزي

    ReplyDelete
  11. بالتوفيق ان شاء الله يا ميس بس للاسف عندى امتحان ميد تيرم كان نفسى اشوف لحظه نجاحك بامتياز بس قلبى معاك والله ياميس وبيدعيلك دايما بالخير وبمناسبه النجاح باذن الله لينا خروجا فى اسبوع العيد فة نصه نحتفل بحضرتك تمام

    ReplyDelete
  12. ان شاء الله امتياز والمرتبة عليا وان شاء الله منصورة باذن الله بس سامحيني انا وسارة

    ReplyDelete
  13. انا اسف يا ميس انا مش حاعرف اجى عشان عندى امتحان بردو ميد تيرم الساعة 12.5 بجد انا كان نفسى ابقى موجود معاكى فى اللحظة دى بجد انا اسف

    ReplyDelete
  14. بالتوفيق ان شاء الله يادكتورة وكلنا بندعيلك من قلبنا
    ان شاء الله هاجى عشان نشجعك كلنا واكيد امتيا زان شاء الله
    وحشتينـــــــــــــــى
    shimaa hashem

    ReplyDelete
  15. يا جماعة ياسمين نجحت وعزمتنا كمان غلى شيكولاته
    انا مش هينفع اجي عشان بقى عندي امتحان لسه عارفة النهاردة والله كان نفسي ابقى موجودة يل ميس

    ReplyDelete
  16. مبروك يا ياسميين الف الف الف مليون مبروك وربنا يوفقك بكرة يا مس نيفين ويفقنا معاكي في امتحاناتنا

    ReplyDelete
  17. الف الف الف الف الف الف الف الف مليو الف مليون مبروك يا مسي نيفين اكيد ده كان حلم من احلامك و مبروك النجاح لياسمين و شمياء ادعولي والنبي و بجد و اللهي نفسي اجي بس بجد مش قادرة ماما عمله معسكر مذاكرة اليومين دول قدرو مكتوب نعمل ايه بقي

    مروة

    ReplyDelete
  18. الله يبارك فيكوا وعقبالكم كلكم يارب
    يا جماعه انا عايزه اعرف هتتقابلوا بكره ازاى

    ReplyDelete
  19. مبروك مبروك مبروك مبروك عليكم وعلينا ان ان ان اان
    يلا غنوا معايا
    مبروك مبروك
    لو سمعت حد بيقول مس نيفين تاني هدبحه ان نشرت التحذير خلاص اسمها دكتور نيفين انا على فكره كنت بقولها كده قبل النهارده اصل انا احساسي عالي .
    والله انا مش عارف انا فرحت ليه كده النهارده حاسس ان في حاجه حلوه اوي حصلت ليا انا . الحمد لله ربنا وفق دكتور نيفين النهارده وده يوم تاريخي والكل كان فرحان وسعيد .
    انا حقيقي فرحان ان في عيدين في اسبوع واحد النهارده علشان الدكتوراه وبعيد الاضحى .


    محمد فوزي

    ReplyDelete