Saturday, November 7, 2009

.....
اهلا يا جماعة فعلا نكسر الصمت قشطة..فل .... عسل ..مربي و كمان واحد حوواشي شطة برة
نهاركم ابيض اة دة
  • اسلام الامتحان مش صعب الاساتذة خاصو كبروا علي المذاكرة
  • مروة مقدرش اخذلكم انا مش حاقدر ادرس و انا بنصف دماغ لازم اكون مركزة تماما و الة اكون زي اي حد بتنتقدوا اسلوبة علشان كدة الانسحاب افضل لحد لما اموري تتحسن معلش سماح يا مروة
  • يارب افرجها و الست ياسمين تعدي علشان ناكل تورتة و النبي يا رب
  • ادعولي يا جماعة الاسبوعين الجين عندي طحن
قررات هامة مفروض اخذها و مش عارفة عواقبها سيباها لربنا بس حاقوللكم اية الجديد يمكن اسيب مصر كلها او اسيب شغلي مش عارفة الصح اية انا مفوضة امري لله
رغم غلستكم و عفرتتكم بس انتم احلي حاجة دخلت حياتي الفترة الاخيرة
علي فكرو التبلوة رائع و الاهم منة احساسكم ا
خلونا علي ا تصال
بحبكم كلكم
نيفين

33 comments:

  1. ربنا معاكى يا ميس نيفين وان شاءالله ربنا يوفقك فى الجاى
    بس لو حضرتك قررتى تسافرى مش هأكلك من التورته .....فكرى

    ReplyDelete
  2. فعلا نكسر الصمت قشطة..فل .... عسل ..مربي و كمان واحد حوواشي شطة برة
    نهاركم ابيض اة دة حلوة دى يا ميس نيفين

    وان شاء الله يا ميس نيفين مدام مفوضة امرك لله ان شاء الله خير

    ReplyDelete
  3. باذن الله خير يا ميس نيفين وربنا هيديكى للقرار الصح ان شاء الله
    بس والله لو سفرتى برة مصر كلنا هنزعل اوى علشان هتبعدى
    بس اهم حاجة لو وصلتى لقرار انك هتسفرى ابقى اسمعى اغنية مشربتش من نيلها وافتكرينا
    والسلام خير ختام

    ReplyDelete
  4. صحيح نسيت اكتب اسمى
    حاتم

    ReplyDelete
  5. خلاص واللهي سماح بس انا بجد برتاح لشرح حضرتك و بس و
    بلاش بره مصر خليها الشغل بس و ياريت تورتة عيدميلادي 7-11 قبل ياسمين

    مروة

    ReplyDelete
  6. بجد والله وحشتيني قوووووي يا ميس نيفين بس ان شاء الله هنحاول نتجمع في اقرب فرصة
    وبالتسبق للقرارات الهامة ان شاء اله ربنا هيوفق حضرتك في اختيار القرار المناسب بس يا ميس بلاش تسيبينا وتسافري

    ReplyDelete
  7. والله حاتوحشينا بس مفيش سفر عشان كدة والله حاتبقى وحشة من غيرك و بعدين انا ان شاء الله على اتصال مع الناس كلها و ان شاء الله نتقابل فى اقرب فرصة ان شاء الله و نتفرج على الممثلة رنا و ان شاء الله خيييييير يا ميس نيفيين

    كان نفسى اقول شعر بس انا شعرى بيقع
    عمرو شويل

    ReplyDelete
  8. امير كلاس ميس نيفين : عمرو شويلNovember 8, 2009 at 7:52 AM

    تصوروا الحياة بدون ماء
    تصوروا الحياة بدون نووور
    تصوروا الحساة بدون اصدقاء
    تصوروا الحياة بدون حب
    تصوروا الحياة بدون ماما نيفيين

    طبعآ مع احترامى لكل الكلاس رغم ان فى احسن منى بكتيييييييير

    ReplyDelete
  9. كل سنة وانتى طيبة يا مروة


    حلو الشعر بتاعك اوووى يا شويل

    ReplyDelete
  10. هههههههههههههههه
    بصراحه فنان يا عمرو ايه الشعر ده كله ؟

    ReplyDelete
  11. هههههههههههه
    ايه يا عمرو المواهب االلي انت مخبيها مش كنت تقولنا عشان كنا نحتفل ان معانا في الكلاس شاعر
    انامش فاهمة انت تقصدايه باننا نتفرج على الممثلة رنا

    ReplyDelete
  12. ليه كدا بس يا ميس والله هتوحشينا
    طب بليز بقى عايزين خروجه فى نص اسبوع العيد
    بس وحيات ايام الكلاس الحلوه خلوها بدرى احنا فى شتا علشان اعرف اجى بلييييييييز
    عايزين نخرج فى العيد على يوم التلات كدا
    وربنا يوفقك دا يا ميس يارب وربنا يهديكى للقرار الصح
    ساره مصطفى

    ReplyDelete
  13. ازيك يا ميس نيفين حضرتك وحشاني جدا ونفسي اشوف حضرتك واشوف باقي اصحابي بس والله ربنا اللي يعلم بظروفي ويعلم ان هي اللي منعاني عنكوا
    وثانيا احب اقول لحضرتك ربنا يوفقك ويخليكي تاخدي القرارات الصح ليكي وللاموره رحمــه بس خليها علي ربنا وخدي بالاسباب هتلاقي ربنا ان شاء الله هيسهلها و هيعمل الاحسن لحضرتك
    وفي النهايه زى ما احنا احسن حاجه حصلت لحضرتك في الفتره الاخيره انتي كمان اكتر واحده اثرت فينا جدا وفعلا علمتنا حاجه وبنعز حضرتك جدا
    ربنا يوفقك ان شاء الله سلااااااااااااااااااام

    ReplyDelete
  14. من الاخر ومن غير لف ولا دوران مفيش سفر بره مصر وكمان انا ليا ناس في المطار ممكن يقلبوها خالص ويمنعوا حضرتك من السفر بره كوبري القبة اساسا
    وعايزين بقى ننسى الافكار الغريبة ده ولو حضرتك فكرتي في كلامي هتلاقيه صح ديه مصر يا ميس مصر
    مصر ده امنا يا جماعة ويا ريت يا ريييييييييييت اشوفك يا سارة معانا قادر يا كرييم وظبتوا اليوم وانا دايس بس قولوا لياسميين قبليها بفترة كبيرة عشان التورتة
    ووحيات اغلى حاجة عندك يا مس نفين والنبي والنبي والنبي والنبي والنبي والنبي والنبي وحيات رحمة ارحمينا وخليكي معانا عشان انا مش كل متعلق بشخص يطير من ايدي كفاية اوي كده والسلام ختام

    ReplyDelete
  15. السلام عليكم ازيكم يا شباب اخباركم اية
    يا شباب بجد سفر ميس نفين هياثر فينا كلنا لكن بلاش احنا ناثر عليها وفى تفكريها لان لو السفر احسن لها هنبقى احنا اول ناس زعلانين بس لازم نفرحلها لانها اختارت الحاجة اللى هى مرياحها وشايفة انها اصلاحلها
    وبجد الله يكون فى عونك يا ميس نفين لانى قرار تحديد المصير دة بيبقى اصعب قرار ممكن تاخذة فى حياتك انا عارف مدى المعانة اللى انتى فيها ويارب يهديكى للقرار الصحيح

    والسلام خير ختام
    حاتم

    ReplyDelete
  16. وحشتينى اووووووووووووووووووووى يا ميس ننيفين ووحشتونى كلكم بجد ياسو ورنا ومحمد وامين وكل الكلاس بجد
    انا عايزة اشوفكوا
    بجد ياميس نيفين اللى ف مصلحتك ربنا هيرتبوا سواء سافرتى او لا
    انشاء الله تاخدى قرار مظبوط ويسعدك بعد كدة
    ربنا معاكى
    الهام

    ReplyDelete
  17. يا جماعة ماينفعش اطلع المواهب مرة واحدة كدة عشان متغرش فى نفسى و بعدين يا رنا انا بعملك دعاية عشانالمسرحية مش اقصد حاجة بس اعملى حسابك انا جاي مافيهاش كلام و انشاء الله ميس نيفين حاتتفرج معانا ى

    ReplyDelete
  18. س انا مفكرتش قبل كده اني اعمل مسرحية بس ممكن نكون عندي الموهبة وانا مش واخدة بالي زيك يا عمرو
    بس ان مش هينفع امثل لوحدي ممكن لو حد عنده الموهبة يشاركني في المسرحية
    بجد يا الهام وحشتيني قووووي ونفسي اشوفك في اقرب فرصة
    ويا ريت تدعولي عشان عندي امتحان بكرة

    ReplyDelete
  19. اكيد الواحد عايز الخير لميس نيفين بس بعد كلامك يا حاتم ده مفيش كلام ربنا يوفقك يا ميس نيفين في حياتك ان شاء الله

    ReplyDelete
  20. انا يا رانا عندي موهبة الغناء لو ممكن تستعيني بصوتي في المسرحية انا هنا في البيت بستغله في قتل الذباب وانا قاعد في مكاني
    ولازم كلنا يا جماعة نقووول بصوت واحد وندعي لرنا ونقولها
    يا رب تنجح يا تاتح

    ReplyDelete
  21. ميما حبيبتى وحشااااااااااااااانى اوى اوعى تكونى ادمتى فى يوم غير بتاعنا هقتلك
    ربنا معاكى يا رنا انتى ادها
    وكلاسنا مليان مواهب ودى اقل حاجه عندنا مش كلاس ميس نيفين .......لازم يكون كدا

    ReplyDelete
  22. يا رب تنجحى يا رنا وتكونى الاول

    خلاص احنا كل واحد شايف فى نفسة موهبة يقل موهبتة على البلوجر واحنا نساعدة

    ReplyDelete
  23. يا جماعه محدش عارف شيماء عملت ايه فى الريتست يوم الاتنين !!!

    ReplyDelete
  24. ربنا معاكى يا رنا وبالتوفيق ان شاء الله

    حاتم

    ReplyDelete
  25. من الواضح يا جماعة ان دعواتكم كانت صادقة الحمد لله الامتحان كان حلو قووووي بس يا ريت تستمروا في الدعا عشان الاسبوع الجاي ده اسبوع قاتل وعندي فيه كم امتحانات غير طبيعي
    ممكن يا اسلام استعين بيك لو ملقتش حد صوته له القدرة على اجبار الناس على النوم وقت عرض المسرحية
    يا جماعة لو حد يعرف شيماء وعلاء عملو ايه يا ريت تطموننا

    ReplyDelete
  26. على فكرة يا ياسمين انا شايفة انك ممكن تصممي ديكورات المسرحية بس يا ريت تكون في حاجة مضادة لقنابل الطماطم اللي حتدهدف علينا وقت عرض المسرحية !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مطلوووووووووب على استعجال
    سيناريو يصلح لمسرحية بس ياريت يكون كويس عشان هو اخر امل في المسرحية

    ReplyDelete
  27. السلام عليكم جميعا
    اولا ميس نيفين حضرتك وحشتييينى جدا وحقيقى مفتقدينك جدا ونفسى اشوفك قوى

    ربنا يوفقك للقرار الصحيح ولان حضرتك بتبزلى مجهود وبتعملى اللى عليكى فاكيد ربنا هيهديك للخير
    وان كان ليكى خير فى السفر فما حدش هيقدر يمنعك بس كلنا نيجى معاكى.
    اية ياشباب انتوا نسيتوا مخرجتنا سمر
    واول مرة نكتشف ان عندنا شاعر يا عمرو
    وخلاص هتبقى مسرحية شعرية عشان عمرو يظهر مواهبة

    ReplyDelete
  28. آة وعلى فكرة ربنا معاكوا فى امتحناتكوا ويارب تنجحى يا ياسمين عشان تبقى معاكى شهادة تعلقيها على الحيطة
    سارة واسلام وحشتونا واكيد نفسى اشوفكوا
    سلالالالالالالالالالالالالالالالام
    شيماء

    ReplyDelete
  29. ربنا يخليكي يا شيماء وانتي مكان وحشاني اكتر بس ماشي يا رانا لما اشوفك ونظرا لحملة الدعاء اللي انتو فيها انا وسارة امتحاناتنا الخميس الجاي على مدار اسبوع وروني بقى ميين هيدعيي

    ReplyDelete
  30. يا جماعة انا مش عايز شهرة ولا عايز فلوس انا عايز شعرى يوصل للناس
    فأن شعرى كاكلمات تخرج من صدرى لتحلق عاليآ فى الافق السحيق

    ReplyDelete
  31. السحيق يا سفيييييييق

    ReplyDelete
  32. مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا دكتور مقدما
    انا لسه عارفه حالا من محمد فوزى
    بجد بجد بجد نفسي احضر انا عارفه المكان بس مش عارفه الظروف معايا ايه في الكليه هنا ربنا يسهل ان شاء الله حتى لو ما جتش هستنى علي البلوجر اعرف الحكم كان ايه وان شاء الله امتياز مع النشر والتبادل مع الجامعات المصرية والعربية
    وربنا يحققلك الي تتمنيه والي فيه الخير لحضرتك ياااااااااارب

    ReplyDelete