Saturday, December 5, 2009

lموعدنا السبت انشاء الله

يا اهلا بالمعارك و صوتها المسمع
اخير صحيتم
علي فكرة انا يوميا بدخل لي الموقع زي ما قلتلكم قبل كدة بس مش بسيب تعاليقات علشان تكونوا برحتكم يعني كل لما افتح الميل بتاعي بفتح البلوجر
بصم بقي السبت يوم هايل انا كمان موافقة السبت 12 ديسمبر كدة صح المهم المكان و الساعة
ياريت الكل يجي

علي فكرة يوم الخميس انا كنت في المعهد ولاء قالت لي انها كانت معاكم في الاب بس انا ظروفي كانت صعبة و كنت مستعجلة قعدت 30 دقيقة بس
سامحوني
ولاء سماح لما كلمتيني رحمة كانت بتعيط و بهدلتني مش عاوزة تسيب بيت جدها و انا كنت متنرفزة جدا سامحيني كان دمي تقيل
الكل يكلم اكبر عدد ممكن نتقابل مع بعض
بلغوني المكان و الساعة يارايت بالنهار
نيفين

25 comments:

  1. دكتور نيفين وحشتينى اوووووى واخيرا رديتى علينا كويس ان المعاد طلع مناسب لحضرتك وبالنسبه للمكان ايه رأيك حضرتك فى الازهر بارك مثلا............
    وياريت الكل يقترح علشان نختار احسن مكان

    ReplyDelete
  2. مش سماح يا ميس نيفين تبقى حضرتك فى المعهد واحنا كمان فى المعهد فى نفس اليوم ومش تقوليلنا عشان نشوف حضرتك

    الاقتراحات هية عبيطة شوية بس شغال يعنى
    1- احنا ممكن نروح سنما ونتفرج على
    Twilight New Moon
    جامد جداااااا
    2- احنا ممكن نخاليها يوم ال3 ونروح متش الاهلى والزمالك مع بعض

    هفكر فى اقتراحات مجنونة تانى واقولكو اوك باااااااااى

    Osama Samir

    ReplyDelete
  3. ماتش يا اسامة علشان جوزي يطلقني .... حاقولكم اية رايكم في دار المشاة قبل المغرب بساعة او ساعتين لان الايام دي بخلص ورق و متبهدلة مشاوير
    نيفين

    ReplyDelete
  4. انا كدا شكلى مش جاى عشان ان بخلص الجامعة على 6
    فا الموضوع صعب شويا

    ReplyDelete
  5. أزيكوا يجماعة عاملين إيه وإيه أخباركوا وحشتونى أوى بجد وبزات ماما نفين إللى ليه الشرف إنها تبقى أمى ويابخت ولادها بيها ويارب يوفقها ويوصلها لأحسن مكانة تتمناها فى العالم بأكمله وتسبت لنفسها وللعالم أن العلم ليس بالشاهدات ولا الدرجات و لاكن العلم فى التفكير و كيفية أستخدام هذا العلم و فى أي مكان يوضع هذا العلم وكما كان يقولون زمان العلم فى الراس وليس فى الكراس أى العلم هو تفكير وليس كتب تكتب ليقرأها الناس هذا أولا ماكنت أريد أن أقوله أما ثانيا هو أننا نريد أن نخرج فأنا مجهز خروجة أتمنى أنهى تعجبكوا كلوكوا أحنا هانروح القلعة نتفرج على إلى فيها بعد كده هندخل حديقة الأزهر وبعدين ننزل على الحسين وعلى فكرة الحسين قريب أوى من حديقة الأزهر خروجة بأمانة هاتبقى جامدة موت الأول ياريت إلى موافق يقول واليوم هايكون السبت زى ما الدكتورة عاوزة ؤك ياجماعة والأكل اظبط برده على البلوجر بس قولوا رأيكوا بس ؤك

    ReplyDelete
  6. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ولا يهمك يا دكتوره كله يهون فى سبيل رحمه المهم روحت معاكى ولا لا :D

    انا اللى زعلنى بس والله ان حضرتك كنتى فى المعهد ومقولتيش حتى كنا سلمنا عليكى بس يلا هنلتمس لحضرتك العذر عشان تلتمسيلى العذر اللى هقوله حالا

    بجد والله انا تعبانه اوى ومش بقدر اخرج عشان عندى دور برد فظيع اخر حاجه جالى اول لما نزلت المدرس وكان داخل باعراض انفلونزا خنازير والحاله كانت وحشه اوى بس الحمد الله طلعت انفلونزا عاديه مش خنازير ادعولى بقى ربنا يشفينى ويقومنى بالسلامه عشان بجد انا تعبانه اووووى وقاعده على الكمبيوتر بالعافيه ومن وراهم عشان هما كلهم فى الشغل والله كان نفسى اجى اوى بس ظروفى بجد صعبه بالذات انى كمان خلاص هعزله على الاسبوع الجاى او اللى بعده ان شاء الله معلش سمحونى ايه رايكم تخلوا الخروجه دى زياره عندى فى البيت الجديد ومش هتبقى مكلفه خالص هو كيلو برتقال مع كيلو موز ومتاكلين كمان قبل كده يعنى ولا يهمك خالص من التكاليف والغدى علينا كمان يلا ان شاء الله ما حد حوش بس بجد والله انا فرحت اوى لما عرفت ان حضرتك اخدتى الدكتوراه من اسلام وزعلت لما عرفت ان احنا كنا ممكن نيجى ومحدش قالنا وحسابى مع الناس اللى راحت وخبت وسلامى لحضرتك ولرحمه ولاخواتى كلهم اللى بجد انا والله بحبهم وكان نفسى اخرج معاكم ايه رايكم اجى ومليش دعوه لو حد اتعدى




    الشرانيه

    ولا نخليها ولاء

    ReplyDelete
  7. فى اقتراح جامد جداااااااا ومجمون جدااااا

    احنا ممكن نأجر مركب فى النيل لمدة ساعة او 2 وهيكون يوم حلو اوووى

    ReplyDelete
  8. المهم دلوقتى حاتعملوها يوم الجمعة ولا السبت عشان انا فاضى الجمعة و مش فاضى السبت اذا امكن ان يتغير

    ReplyDelete
  9. أنا موافق على فكرة أن أحنا نأجر مركب فكرة جامدة موت وأى يوم أنا موافق وياريت تكو الوقت يبقى الصبح علشان لو هانصور نعرف نتصور فى النور وياريت الناس ترد بسرعة

    ReplyDelete
  10. فكرة المركب تحفة و الازهر بارك بموت فيها حيرتوني
    انتم قلتم السبت لا دة اخر كلامقالة محمد فوزي
    اتفقوا الجمعة احسن ها اية رليكم

    ها المهم الكل يجي
    نيفين

    ReplyDelete
  11. أنا موافق على الجمعة المهم أنكم تقولوا وبسرعة علشان الوقت خلاص بيفوت بسرعة ها كلوكوا جاين خلاص وموافق على فكرة المركب لأنها جامدة أوى وأنا أفضلها وهى هتبقى خروجة جامدة مووووووووت ياريت يادكتورة تقولى أن المعاد أصبح الجمعة والساعة تكون بدرى علشان ناخد راحتنا ونعرف نتصور ؤك وشكرا لأهتمامك بينا يادكتورة

    ReplyDelete
  12. لا انا عندى الجمعة
    complete

    من الصبح لحد بليل هوة السبيت حلو اووووى

    السبت تمام جداااااااا واعتقد ان الكل جى معادا عمرو شويل وهوة قال احتمال هيتصرف

    Osama Samir

    ReplyDelete
  13. يجماعة أي يوم المهم أن الدكتورة تشوف وتقرر بسرعة بحيث ترضى جميع الأطراف وفى النهاية أنا معاكوا فى أى يوم وأى وقت تقولوا عليه خلاص وياريت الدكتورة تقرر بسرعة وتقول على اليوم والوقت والمكان و نقطة التجمع هاتكون فين والساعة كام ؤك

    ReplyDelete
  14. ياريت ياميس تبلغينا بسرعه وبلاش فكره المركب دى بس قرروا بسرعه علشان اعرف اقنعهم وازن عليهم عندى

    ReplyDelete
  15. انا كمان عندي مش موافقين على موضوع المركب ده ويا ريت يا جماعة لو يوم الجمعة يبقى بعد الصلاة

    ReplyDelete
  16. يجماعة أنا موافق على أى فكرة تقولوا عليها بس أنا كنت بقول فكرة المركب على أساس أن المركب هنسمع أغانى ونفرفش وكده بس أنما أى خروجة تانية هاتبقى عادية فياريت إلى يدخل يقول عاوز حديقة الأزهر والحسين ولا المركب وبسرعة جدااا وياريت الدكتورة بعد إزنك قررى بسرعة وقولى علشان الوقت كاد أن ينفذ وماتنسيش تقولى حضرتك الوقت والمكان و نقطة التجمع فين وماتنسيش رحمة ولو في حد تانى هاتيه

    ReplyDelete
  17. انا اعتقد ان يوم الجمعه الساعه 3ونص بعد صلاة الجمعه هو انسب وقت اما بالنسبة للمكان فانا راي في الازهر بارك علشان نرضي جميع الاطراف


    محمد فوزي

    ReplyDelete
  18. يا جماعة انسب ميعاد يوم الجمعة ليا انا وشيماء زكى ومحمد سيد ياريت نحدد ميعاد علشان ميس نفين فضلها حوالى 10 وتسافر

    حاتم

    ReplyDelete
  19. اللي موافق على يوم الجمعه حاتم ومحمد سيد وشيماء ورنا وساره وعمرو شويل واحمد ابوطالب ومحمد فوزي
    انا نفسي يكون القرار للجميع بسرعه وكل واحد يكتب ويقول رايه مش عايز اي حد يقول كلمة انا مع اللي تقرروه الجمله دي مش حلوه فياريت الكل يكتب وعلى فكره اللي بيكتب ومهتم بالخروجه دي مش حد فاضي مش وراه حاجه لا ده حد نفسه يقابل اصحابه ويكون معاهم وقبلهم دكتور نيفين .


    محمد فوزي

    ReplyDelete
  20. يا شباب المبعاد الساعة 3 يوم الجمعة فى دار المشاه
    الناس اللى مش هتيجى هما اسلام وسارة ومروة واحتمال اسامة
    من فضلكم محدش يتاخر

    حاتم

    ReplyDelete
  21. ماتنسوش الكورة علشان نلعب ماشى هى الكورة باين مع شويل ماتنسهاش ياشويل ؤك

    ReplyDelete
  22. ازيكم كلكم واللهي هموت واشوفكم بجد وحشني بس مفيش اي وسيله تخليني اعرف اجي مع اني فاضية بس اكيد هشوفكم بجد اسفه يا ميس نيفين انا اساسا هموت و اشوفكم و ازيك يا محمد فوزي ايه اخبار سجن ابو زعبل

    مروة

    ReplyDelete
  23. يا جماعة انا جاتلى فكرة جامدة جداااااااااا احنا ممكن كلنا السبت الى جاى نروح مطار القاهرة الدولى ونودع ميس نيفين من المطار

    او ممكن نأجر توكتوك ونروح المطار بس ننزل نركب التوكتوك من بكرة عشان نلحق نوصل

    Osama Samir

    ReplyDelete
  24. ازيك حضرتك يا ميس نيفين بجد وحشاني جدا جدا جدا جدا جدا بس عايزه اعرف هي الطياره الساعه كام و صحيح عملتوا ايه امبارح في دار المشاه كانت خروجه حلوه و مين اللي راح

    مروة

    ReplyDelete
  25. اه بجد حد يحكى على اليوم لحسن الواحد متغاز اخر حاجه يلا بقى احكوا

    ReplyDelete