Tuesday, September 1, 2009

كان يوم جميييييييييييييييييييييييييييييييييل

ازيكم يا شباب مرسي علي اليوم الجميل دة اتبسطت جدا و كمان رحمة


عملتوا اية فيي ستي ستار
روحتمم الساعة كام
الناس اللي مجتش اية نظامهم
البنات لو عاوزين ترتبوا يوم انا وانتم بس من غير شباب انا موافقة و ياريت ننجح في دة الست رانا اية اخبار الصيدلية و الاساتذة المهندسات اية الاخبار شيمماء ماما عملة اية خبا
هدير لو بتدخلي البلوجر تعازي الكل لك وللعائلة البقاء للة
بجد يا بنت وحشني مي و منار منتظرة تليفونكم ضروري و الهام لية مجتيش طبعا سما و عمرو"رجب"و وحمد و البية الهيرو سما علشان السفر مش عوزة انسي حد فيكم وحشني بجد
حانزل الصورة قريبا
اتفقنا مع الشباب علي اننا نبدا سلسلة زيارات مرة في الشهر الشهر دة حتكون ان شاء الله لدار ايتما الفردوس تقاطع باس العقاد مع مصطفي النحاس دية دار للاطفال الايتلم المعاقين
لو حد من البنات يحب يشارك هي او معاها اختها او صحبتهااووالدتهاوقت و ناس حتتبرع بالوقت وحد حيوصل الاكل بعربيتة وكدة يعني دة شبة ملخص سريع ولو الموضوع مهم اتصلوابي او بالشباب موبيلي
0126828302

45 comments:

  1. احب اصلح خطا بس المس قصدها على شذا مش هدير عشان عندها حالة وفاة
    وموضوع الايتام ده اللي انا خبيته في الملخص بتاعي وياريت الكل بنات و شباب يشارك فيه ديه حاجة لوجه الله وبسيطة جدا عايزين نعمل حاجة لاخرتنا يا جماعة ممكن ديه تكون سبب دخولنا الجنة ان شاء الله نخلي عندنا عزيمة شوية ونشارك

    ReplyDelete
  2. محدش يقول روحنا امتى اهو روحنا و خلاص بس والله اجمد يوووووووووووووووووووم قضيته في رمضااااااان

    ReplyDelete
  3. هنقولك يا ميس نيفين روحنا امتي بس بينك وبينا كده في التوب سيكرت هههههههههههههههههههههههه

    ReplyDelete
  4. فين الملخص بتاعك يا اسلام انامش لاقيه على البلوجر وكلمت امين امبارح بيقولي انه كتب التعليق الجديد بتاعه بس انا مش لاقي حاجه غير تعليقين ليك وواحد لامين بس.
    اليوم بتاع امبارح كان لذيذ فوق الوصف حقيقي والاحلى ان احنا كنا بنكتب على البلوجر ومش عارفين بعض . ولما قابلت الناس حسيت بحاجه غريبه كل واحد من اللي كانوا بيكتبوا على البلوجر وشفته كنت راسم ليه شكل وشخصيه معينه ولاقيت عكسها خالص .بس كلها شخصيات جميله جدا .الناس اللي مجتش وعايزه تعرف ايه اللي حصل ممكن اي حد من اللي عنده قوة ذاكره يحكي .
    على يا شباب انا فضلت واقف معظم الطريق في العربيه علشان المطش اللي احنا لعبناه وكان في اماكن بس مش عايز ابهدل الناس والله اسألوا حاتم .

    محمد فوزي

    ReplyDelete
  5. طول عمــرك فدائـي ومضـحي بنفسـك عشــــان النـاس يا محمــد يا فــوزى فعلا انت شمعــــه تحــــترق من اجـــل الاخريـــــــــــن هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ReplyDelete
  6. وادي نسخة تانيةمن الملخص:
    في ناس طلبت مني الخص اليوم عشان هما مقدروش يجوا باختصار فاتكم روح المحبة اللي احنا كنا فيها
    اليوم بدا بالتجمع اه في ناس جت متاخرة بس لحقت تفطر صلينا وكلنا وبعد الفطار لعبنا اونو احنا ورحمة اللي زي العسل ومس نيفين فجرت الفكرة العظيمة اللي احنا ان شاء الله في طريقنا نحققها مش هقول عليها وياريت محدش يتكلم عليها الا لما مس نيفين تكتبها واليوم بدا معانا احنا بقى من بعد الفطار روحنا سيتي ستار واتمشينا لاول عباس ولعبنا كورة واتفرجنا على موهبة محمد فوزي الجامدة جدا وروحنا من التعب انما مش عايزين نسيب بعض
    بس كده

    ReplyDelete
  7. يا عيني يا فوزي بس عادي يابني والله انا اول لما طلعت الميكروباص قولت انا كنت بلعب كورة عشان الناس تبعد عني بس احلى حاجة التشيرت روحت بيه بلونه عادي مبيضدش زي ما توقعت طبغا انتو هتفهموا

    ReplyDelete
  8. طب ايــه يا اســـــــــــــــــلام مش هتحكي لميس نيفيـــن عملنا ايه في سيتي استارز هههههههههههههههههههههههههههههههه

    ReplyDelete
  9. عملنا كل خيير اكييد يعني خدنا كام صورة كده حلويين خليت ابو طالب يفك من الصمت اللي هوا المفروض فيه ولكنها خودعة

    ReplyDelete
  10. أزيكوا ياجماعة عاملين إيه كله تمام بجد بجد كان أحلى يوم فطرت فى رمضان فى حايتى ودى مش مجاملة عرفتى ليه يادكتورة نفين أنا بقول لحضرتك يا ماما علشان مافيش حد يجمع ناس مالهومشى صلة ببعض كده ويبقوا فى خلال فترة قصيرة جدا يبقوا جروب متحد فى كل حاجة إلا لو بتعمل ده من أجل الوصول بالجروب ده لهدف محدد وهو أما أن تستفيد منه الدولة أو نستفيد منه نحن ونفيد الآخرون وكل ده بفضل ربنا ثم حضرتك وكل ده هى وظيفة أم خايفة على ولادها عرفتى ليه حضرتك أنا بقولك ياماما نفين على فكرة الواجب علينا كلنا نقول لحضرتك ياماما نفين تقديرا وأحتراما لحضرتك وفى النهاية دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  11. هههههههههههههههههههههههههههههه انت يا اســلام عرفـت تطلــع احمـد ابو طــالب من الصمـــت اللي هو فيه بس للاسـف مقدرتــش تخليه يبطل كلمة دي حريــه شخصيـــه

    ReplyDelete
  12. أمين هو أميلك بتاع الياهو أسمه أيه

    ReplyDelete
  13. ازيكوا يا شباب عاملين ايه. امبارح الثلاثاء لعبت دور التمانيه في دوره من الاربعه اللي انا مشترك فيها وكسبنا الحمد لله ادعوا ليا النهارده في مطش كمان دور التمانيه برده بس الدوره دي هيا الكبيره بجد والاهم علشان بتتصور زي ما انا قولتلكم ولو خسرت يبقى مفيش حد دعالي .
    لو سمحت يا دكتور انا عايزك تفتحي لنا حاجه نكتب فيها بياناتنا الشخصيه زي ما اتكلمنا وقولنا .
    اما كلامي دلوقتي للفريق اللي انا لعبت معاه يوم الاتنين المطشين الجامدين بداية بعمرو الشويل حريف ومش بيخلي حد يعدي بالكوره منه يعني دفاع حديدي .اما اسلام عنده مهارات والله كويسه جدا وحريف كان بياخد الجنب اليمين ونلاقي جناح طاير على راي ميمي الشربيني .
    مستر بي وابوطالب هم هدافي الفريق وبجد عندهم اصرار جميل على الفوز .
    اما اسامه كنت بحسبه هيرو اللي انا شديت معاه شويه كده على البلوجر علشان موضوع الكنافه لو انتم فاكرين بس مطلعش هو.طلع انسان لذيذ بمعنى الكلمه.حاتم استمتعت بالكلام معاه جدا جدا واحنا في العربيه دماغه فيها حاجات كتيره جدا حلوه نفسي اسمع منه بس ملحقتش .اما المصيبه اللي اسمه امين فبجد ضحكنا كتير جدا بعد اما خرجنا من مؤمن لحد سيتي ستار طبعا انتم عارفين ليه وكان انتيمي في سيتي ستار.
    انا استمتعت باليوم جداجدا وشكرا يا دكتور نيفين.

    محمد فوزي

    ReplyDelete
  14. متقلقـش يـا حمـــاده منصوووووووووووووووور يابني ان شـااااااااااااااااء اللـه وهتــاخد الــدوره اللي انت بتلعــب فيها بــأذن ربنـا وهتبقــي نجــم كمــان ياعم بـس متنسنـاش بقــي بـأى حاجــه كــده ساندوتــش ماجنم مثــلا زى اللي انت ضربتـه من عند مؤمــن او اي حاجــه حلــوه واوعــي تخلــع زى ما خلعــت ســاعة نجاحــك

    ReplyDelete
  15. اللهم انت الكريم اكرم محمد فوزي واسعده كما اسعدنا وانصره على جميع الفرق الاخرى واكتب له الفوز اينما كاان انك انت السميع مجيب الدعاء
    اميييييين
    وفي الاخر ديه حرية شخصية

    ReplyDelete
  16. ههههههههههههههههههه انت هتشـحت يا اسلام ولا ايه

    ReplyDelete
  17. شكرا على دعائكم ليا النهارده . الحمد لله فزنا النهاده بفضل الله ثم مجهود زمايلي اللي معايا الحمد لله هنلعب الدور قبل النهائي في دورتين.

    محمد فوزي

    ReplyDelete
  18. انا بشحت يا اميين ماشي يا وحش لما اشوفك
    1000000000
    مبروك يا فوزي وان شاء الله عقبال النهائي

    ReplyDelete
  19. انا بطلب من كل الكلاس التاني اميين او ابو طالب بلغوا باقي الناس بتوعكوا على دار الايتام

    ReplyDelete
  20. المشكله يا اسلام اننا ملناش اي وسيلة اتصال بيهم غير البلوجر وهم مش بيدخلو ممكن اللي يفيدنا في الموضوع ده محمد فوزى لانه تقريبا معاه نمرة حد فيهم

    ReplyDelete
  21. السلام عليكوم و اجدع سلام للناس اللي اعدا عالبلوجر واللي مش اعدا

    بس يا رات كول واحد يكتب ايمالو

    ReplyDelete
  22. أزيكوا جميعا عاملين إيه إيه أخباركوا كلو تمام إميلى TOTA_SPIDER2010@YAHOO.COM

    ReplyDelete
  23. و الله يا جماعة كان يوم جامد جدآ و عرفت فية رجالة كتيييير و الله لاس ان شاء الله يبقى يوم اجمل
    بس عايزين الكل ييجى ان شاء الله
    و ان شاء الله تتأهل للنهائى يا محمد فوزىو عايزيين نلعب كورة تانى

    ReplyDelete
  24. فكرتونى عايز ايميلك يا امين انت و محمد فوزى
    و اية اخبار الخبيث ابو طالب

    ReplyDelete
  25. ان للة و ان الية راجعون البقاء للة يا شذى ربنا معاكى ان شاء الله

    ReplyDelete
  26. اولا احب اقول لشذا البقاء لله والله لسه عارفه دلوقتى
    ثانيا انا بجد زعلانه انى مجدتش معكم
    يلا تتعوض فى زياره دار الايتام ياريت يكمل انا نفسى اجى بجد

    ReplyDelete
  27. صحيح
    انا ساره مصطفى
    من المهندسات يا مس
    وحشانى والله مووووووووووووووت

    ReplyDelete
  28. ايميلي اهوه يا عمور
    memo666_2010@yahoo

    ReplyDelete
  29. البــقاء لله يا شــذى وان شــاء الله ربنــا يعوض اهلــه خـير ويصبرهــم ويصبرك

    ReplyDelete
  30. ربنا يصبرك يا شذى و يصبر اهله و يعوضهم خير ان شاء الله

    ReplyDelete
  31. ربنا يوفئك با فوزي وتاخد البطولة ان شاء الله

    ReplyDelete
  32. بس ماتنساش تئولى علي ايمالاك

    ReplyDelete
  33. السلام عليكم جميعا
    انا مش عارف اقول اية على اليوم الجامد اللى قضناه مع بعض
    وانا سعيد جدا انى اتعرفت على ناس جديدة كنا اول مرة نشوف بعض بس كنا حاسين اننا نعرف بعض من زمان وجو المرح والالفة اللى كان بينا مش ممكن يتعوض تانى
    بجد انا لقيت اصحاب بمعنى الكلمة ويارب يدومها علينا نعمة ان شاء الله
    بجد بشكرك يا دكتور نفين على الفطار الجامد دة
    وبجد افتقدنا ناس كتير فى الفطار دة وان شاء الله يعوضوها فى يوم دار الايتام ان شاء الله
    وكل سنة وانتم طيبين

    حاتم على

    ReplyDelete
  34. احلي حاجا في اليوم ده ان احنا لعبنا كورة وكانت الدنيا ضلمة والكورة كانت بيظة بس كان لعب جااااامد جدان

    ReplyDelete
  35. فين يجماعة الأميلات بيتاعتكم ولا أنتم معنكمشى أميلات وفى النهاية دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  36. الله يخرب بيتك انا كده خلاص مش هدخل تاني عالبلوجر بس هبدا بنفسي
    eragorn2007@yahoo
    مستر بي زود عالبيي اتنين ايي
    bee

    ReplyDelete
  37. هاااى يا جماعة ازيكو جميعا ان اشاء الله تكونو بخير

    على فكرة يا اسلام الصور تحفة بجد



    دا ايميلى يا احمد

    Osamirid@hotmail.com



    Osama Samir

    ReplyDelete
  38. امال ليه مشفتلكش ولا تعليق يابني

    ReplyDelete
  39. احب اقول لشذا البقاء لله و انه و اللهي بحاول مع ماما عشان دار الايتام
    مروة

    ReplyDelete
  40. الحمد لله وصلت للمباراه النهائيه بس في حاجه وحشه حصلت ان انكل رجلي اليمين باين عليه اتكسر ولا اتجزع مش عارف هروح اعمل اشاعه عليه بكره .
    بالنسبه للناس في الكلاس بتاعي انا يعتبر على معرفه بمعظم الكلاس كله هتصل بكل اللي انا معايا اميلاتهم وارقام التليفونات وهقولهم على دار الايتام .
    اخيرا وبدون حلفان وحشتووووووووووووني كتير .

    محمد فوزي

    ReplyDelete
  41. ازيكم ياجماعة

    وكل عام وانتم بخير وصيام مقبول


    ازيك يااسلام عامل ايه ياواد وازيكم ياكلاس 335 واحشنى موت

    ياترى هنروح نحجز امتى عاوزين نحدد يوم نروح فيه كلنا
    اما سارة تيجى بالسلامة نتفق كلنا ونروح

    ازيك يادكتورة نيفين

    وحشتينى موت والله

    معلش ظروفى ماسمحتش اجى العزومة

    اما اشوف حضرتك فى 335 فى ليفل 7 باذن الله هقولك

    واتمنى تكونى بخير ويكون رمضان كريم ومبارك عليكى

    البقاء لله ياشذا لسه عارف حالا

    ReplyDelete
  42. البقاء لله ياشذا وإن لله وإن إليه راجعون مع إنى معرفشى مين شذا دية ومين إلى مات بس قولت أعزى و أبقى عملت الواجب ولو كنت أعرف بيتها كنت رحت كمان عزيتها وفى النهاية دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  43. وانت يا فوزى وحشتنا اكتر والف الف الف سلامه علي انكل رجلك وان شاء الله خير متقلقش وهتيجي سليمه

    ReplyDelete