Tuesday, September 15, 2009

موعد الزيارة

بصم بقي انا حاروح ان شاء الله يوم السبت19 سبتمبر اللي عاوز يجي يفكر حيجيب اية معاو و ينفذ في صمت مش حقول مين يعمل اية انتم كبار و تقدروا تفكرو او اتصلوا علي
26716928
22748372
دية ارقام الدار هما منتظرينا يوم السبت حددوا مين حيجيب صنف اكل اية كم مش كبير لان ممكن اكتر من حد يجيب يعني ما يعادل اكل لنفسك وحد تاني معاك فقط اجر افطار صائم + لو اثنين او اكثر زي ماتفقتم منهم ابو طالب زي مقال تتقابلو عند محل اثنين و نصف اللي اول عباس اشتروا 15 لعبة رتبوا مع بعض الميزانية
نتقابل
شوفوا تعملواية برحتكم
كدة خلاص
السؤال الثاني
امتي موعد الكورس
ان شاء اله انا نعاكم
مين الضبط معانا في الكلاس حد جديد
اعملوا حسابكم تشتروا
Alahram Weekly
Mindmap تجديبوا معاكم ال و
بتاعت الكورس اللي فات لانة مترتب علية احمد
mr.B
انت ممكن تيجي الكورس بلبس المدرسة اية المشكلة
و ماشي يا سي عمر الف شكر من غيرك الناس دية كانت حتتبهدل
اللي حيروح جامع عمرو اوعوا ينسوا يدعولي انا و رحمة
سلام بقي

8 comments:

  1. بجد واللهي وحشانة يا ميس نيفين ان شاء الله هكام الدار و احاول اروح ربنا يخليكي يارب علشان عايزانة نعمل خير انا مش عرفة ماما واقفة ليه بس و احب اقول لفوزي اني مش موظفة بس حسة انك زرت ابو زعبل قبل كده و بما ان اللي بيقول حاجة مش ينفذها فانت بقي علي كده مفيش اي تحدي منك في الفصل و اساسا ماكنتش هاربطك علشان اكون رحيمة و الحدق يفهم و لا اييييييييييييييييييه


    مروة

    ReplyDelete
  2. واحب اقول للفصل الجميل بتاع حد و اربع ماتخافوش من فوزي و اللي معاه مع احترامي طبعا بس ده كلامه عشان ما حدش بيعمل حاجة قالها و ده راي سليم و اخرتك برده الشجرة



    مروة

    ReplyDelete
  3. يجامعة أنا دلوقتى فى حاجة الأول عاوز أعرفها فى حد هايجى معايا الجامع بكرة ياريت يقولى على الميل أو التليفون أى حاجة مشاى وهو برده ثواب كبير جدا وغفارة لكل الذنوب إلى عملتوها فى حياتكم وفى النهاية دا رأى سليم

    ReplyDelete
  4. ما تخفش يا ابوطالب كلهم مومنين و هيروحوا و انت تدعو للخير و ده راي سليم

    مروة

    ReplyDelete
  5. انا اسـف جــدا يا ميـس نيفين مـش هقـدر اجـي معاكــوا لان فيـه ظـروف طارئـه حصلتلي مـش هتخليني اقـدر اجـي الزيــاره ولا اقـدر اخـد الكـورس مـع انـي واللـه كـان نفسـي اكون معاكـوا جـدا بـس الحمـد للـه قـدر اللـه ومـاشــاء فعــل
    وان شـاء اللـه هتتعـوض في وقـت تانـي
    وسـلامي لكـل اللي علـي البلوجـر واحـب اقولـهم نفســي اشوفـهم جـدا جـدا جـدا
    وفــي النهايــه احب اقــدم تعــازيا لمحــمد فــوزى واحب اقولــه اللـه يكــون فــي عونــك يابنــي دا كـل الكــلاس شكلــه مستحلفلـك وشكلــك هتموت هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    انا لله وانا اليه راجعون

    ReplyDelete
  6. انا حاعمل فراخ +كفتة +سمبوسة +ارز بسمتي اكل في حدومن 4 الي 7 افراد و عصير قمر الدين خلي الامر تكون مرتبة بينا
    عوزة اللي يروح محلات اثنين و نصف يشتر لي كيس بلونات و ان حاحسبة علية خلي بالكم د حيكون قبل العيد بيوم او يومين حسب الهلال

    امين يارب يكون المانع خير و الظروف اللي عندك تنتهي علي خير و برضة انت معانا علي البولجر او اي لقاء
    الست مروة و اعضاء اعصابة علي الله الحرب اللي عملينا علي فوزي متتقلبش عليكم و سعتها يا شماتة الاعداء فيكم عي فكرة بقي عندي ليكم مفاجاة
    اول يوم في الكورس في امتحان
    كام سؤال اراجع بية معاكم من
    level 1 until level 6
    و اللي حيعملها و يلخبط حيتربط في الشجرة يا حبيبي زي الباشا ماشي يا شباب البلوجر الحاضر يعلم الغايب بطلبات الكورس الجديد
    تاني
    1- الmind map بيتاعة المستوي السادس
    2 جريدة Al ahram weekly
    3- revision test
    والا الشجرة
    نتقابل علي خير
    neveen

    ReplyDelete
  7. ان لله وان اليه راجعون
    انا عن نفسي اختار الشجرة طالما من اييد مروة

    ReplyDelete
  8. هاااااااااى واحشانى اوى يا دكتور نيفين بجد وكلكم واحشنى موووووت.....ونفسى اشوفكو اوى اوى.
    وانشاء الله هروح احجز مخصوص يوم الاتنين والخميس عشان اشوفكو ... ربنا يباركلكم ف اللى بتعملوه بجد كان نفسى ابقى معاكم بس مش هينفع اجى...
    وسلام حاير طاير لكل اصحابى ياسمين ورنا وسكاى ومنار
    ومى ومحمد وامين واحمد و وعمرو وكل الناس

    ReplyDelete