Saturday, February 27, 2010

ا
لعصفورة قالتلي
ان خلاص اتفقتوا تروحوا دار الايتام اد اية فرحت
بس رجعت زعلت تاني لما عرفت انكم مش عارفين تتفقوا علي موعد
احدد انا و تقولوا اه و لا لا
و نبدا
اية رايكم يوم الجمعة بعد الصلاة
اما اليتيم المعاق اللي كنا حنروحها قبل كدة او
دار تانية تكون في حي شعبي قوي و فقيرة قوي
اختارو و ردو وو بعدين خلاص البلوجر اتهجر و بقينا بس علي الشات و الفيس بوك
انا الترم عندي بدا و من هنا و رياح
مش حتدخل كتير زي الشهر اللي فات
عوزة ادخل البلوجر الاقي اقتراحات و اتفاق علشان
نحدد الموضوع دة و يتم علشان عندي تانيب ضمير فظيع و استنوا مفاجاءت جنان في التنمية البشرية علي البلوجر لاني فوجاءت ان الكلية طلبت مني تدريس هذة المادة هنا بتوع كلية تجارة بيدرسو مادة تنمية بشرية بعنوان مهارت التعلم و البحث و التفكير
حاوريكم حاجات جميلة بشرط تنفذوا وعدكمو تحملو صور الزيارة علي الفيس
نيفين
00966535124184 الخط اللي شغال حاليا

7 comments:

  1. http://www.macmillandictionary.com
    جربواالقاموس دة هايل لو بيقرو حلجة علي النت و عوزين تعرفو معناها و انتم قاعدين بدل لما تقوموا و تدور في قاموس ورق
    نيفين

    ReplyDelete
  2. اوك يا قمر انا معاكوا ان شاء الله بس انا بقى زعلت اكتر واكتر ان حتى معرفش ان في عصفورة بتتفق انا محدش بيقولي حاجة انا بجد زعلت وميرسي عالقاموس وربنا معاكي ان شاء الله وينورك طريقك دايما يا رب ويباركلك في رحمة ان شاء الله

    ReplyDelete
  3. me too no one tell me about that

    ReplyDelete
  4. انا يا جماعة موافق ونحدد معاد وانا جاه. ووالله يا اسلام احنا مش اتفقنا ولا حاجة دا كانت كلام كدة فى اخر مرة

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. اه اخير الحياة رجعت للبلوجر بس لية مفيش و لا بنت ردت حتي قالت لا مش حاجي
    المهم يا سي اسلام انت و شويل ماشي اديكم عرفتم ان في ترتيبات وصلتم لاية النهاردة الاثنين نوين علي اية
    نيفين

    ReplyDelete
  7. يا مس نيفين انا والله بكون مشغول على طول واذا مبكونش نشغول في الكلية برجع الاقي اللي يهدني في البيت بس والله موضوع دار الايتام ده كويس بس مش مكتوبله انه يتنفذ انا معاكوا ان شاء الله ولو مش فاضي هفضي نفسي ده حتى عندنا في الكليه عاملين حفلة يوم الاتنين ودي جي وبتاع كده وهنجيب ايتام نحتفل بيهم لو حد عايز يجي مفيش مشكلة الدعوة عامة والعنوان ميتوهش هندسة حلوان اسم له بريق

    ReplyDelete