Wednesday, August 26, 2009

ترتيب الفطار

السلام عليكم يا جماعة
احمد ابو طالب مش معاك يا اسام في الفصل لانة كان اثنين و خميس فأطمئن مفبش زهايمر ولا حاجة احمد دة اللي طا مرة بيلفت نظري ان في حاجة ناقصة
فعلا يا احمد الدخول للمدنين بتذكرة
ثمنها 10 جنية و الاكل كل واحد حيحاسب لنفسة "نظام انجليزي يعني "
ممكن تبدأ الطلبات من 25 جنية وزي ما انت عاوز طبق فية بفتيك\فراخ بانية او فراخ مشويةاو شيش+ سوتية
بطاطس وممكن تختار شوربة او مرونة و اكيد مشروب
لو عوزين نروح مؤمن عباس العقاد
ناخذ الوجبة الجديدة الفراخ ب 20 جنية و محترمة تسد مع الغالم الاكيلة ارز وعلية قطع فراخ +3 قطع بانية + شوية سلطة +2 نوع صوص +غصير او جمبري بدل الفراخ ب25 جنية طبغ اقتصادية اكتر ها اية رايكم بسرعة اختارو مع مراغاة ان المشاة بعد الفطار ممكن نقعد براحتنا في الحديقة يمكن لجد صلاة التراويح علشان لو حد عاوز يقوم يصلي او اكتر كمان لكن مؤمن مش حيكون في مجال للجلوس بعد االفطار اكتر من نصف او 3 ارباع ساعة
اختارو بحرية و بون احراج بس بسرعة علشان الوقت و الستاذة اللي مشغولين حاولوا تفضوا نفسكم يعني الهانم الدكتورة بلاش حقن يوم واحد غلشانا اما الباشا بتاع الكورة احرم فريقك منك مرة علشان يعرفوا قيمتك
حاولوا تتصلوا بكل اللي معاكم ارقامهم او الميل بتاعهم بجد وحشتنوي
و كمان في فكرةمهمة جدا عاوزين نتناقش فيها ونحطلها خطوات تنفيذة
نيفين

34 comments:

  1. انا راى دار المشاه احسن يا د/نيفين


    ايه اخبار حضرتك يارب تكونى بخير

    قالولى تعالى و د/نيفين هتعزمك






    اكيد مين غير الشرانيه

    ولاء

    ReplyDelete
  2. شكرااا ياماما نفين على إهتمامك بينا أنا كان عندى فكرة ممكن تكون حلوة وممكن لا هى كالتاتى : فى ناس كتييير من إلى بيقولوا أن هما مش عاوزين يروحوا علشان عندهم ظروف فدى ممكن تكون حجة لأن حضرتك يوم الأتنين ده هايخلى كل واحد فينا يدفع على الأقل 200 جنية علشان ياكل ويشبع ويحل لأن كل الأسعار دى أنا عارفها ومجربها فكده ممكن يبقى كتير على ناس وهى مكسوفة تقول وساعة يوم الأتنين مش هنلاقى غير 4/5 بكتير 6 جايين العزرمة دى والباقى علشان ظروف فأنا أتكلمت أنا ومحمد وفكرنا فى فكرة حلو وترضى جميع الأطراف ومحدش يبقى له حجة هى أنى فى حاجة أسمها كريب الكريب ده أنواع فى ( بالخضار- باللحمة - بالفراخ ) وفى بأنواع تانية انا مش فاكرها المهم أن الكريب ده تمنه حسب سعره ياعن أغلى حاجة فى الكريب ده بتعملها 10 جنية للكريبايه الواحده وعلى فكرة حضرتك هاتقولى إنها مش بتشبع على فكرة حضرتك هاتكلى كرباية واحدة ومش هاتقدرى تكملى باقى الأكل ودى مش فشر لالالا لأنى أنا بأكل الكريب ده كتييير فا لو قولنا كل واحد هايجيب 2 كريب لان أكتر من كتره هارمى فى الزبالة وأنا عارف علشان ده تقيل على المعدة وبعد كده هانحلى بأى حاجة ياعنى الليلة كلها هاتعملها بالكتيييييييير 50 جنية وهى بإذن الله مش هاتوصل كمان لكده والمطعم هايكون سيان مثلا سيتى ستار أى حتة بقى الناس تجمع عليها بعيد عن أى نوادى بيدفع لها رسوم للدخول علشان يبقى فى النهاية رضينا جميع الأطراف شوفتى بقى حضرتك وفرنا من ال200 جنية كام وأنا أعتقد إن فى ناس كتيير بعد ما هاتقرأ الفكرة دى هاتوافق عليها وفى الأخر الكلمة كلمة حضرتك و الرأى رأى حضرتك وفى النهاية دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  3. هاى كل سنة وانتو طيبين ورمضان كريم

    انا موافق على كل الاراء سواء كان دار المشاة او سيتى استار
    او حاجة تانيا

    Osama Samir

    ReplyDelete
  4. انا راي دار المشاه علشان نكون علي راحتنا
    وحشتيني جدا يا ميس نيفين
    مروة

    ReplyDelete
  5. احم احم

    اخباركم ايه والله ليكم وحشه


    كل سنة وانتم طيبين جميعا

    كل سنة وانتى طيبة يادكتورة نيفين

    يارب يكون رمضان سعيد عليكم




    تحياتى للجميع

    ReplyDelete
  6. هاى
    كل سنه وانتوا كلكم بخير وسعاده دايما
    رمضان سعيد عليكم كلكم يارب نتجمع بجد تانى
    على خير دايما
    انا كنت فى كلاس335
    ساره مصطفى
    متهيالى مش هتفتكرينى يا ميس
    عموما والله انتى وحشانى جدا جدا
    ونفسى اشوفك فى اسرع وقت

    ReplyDelete
  7. ازيك ياسارة يابتاعة كلاس 335

    اناهيرو بتاع نفس الكلاس

    يارب تكونى لسه فاكرانى

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    اكيد ميس نيفين فاكرانا يابنتى طبعا

    احنا علامة من علامات الدنيا اساسا

    صح ياميس

    ReplyDelete
  8. تنبييييييييييييييييييييه هاااااااااااام
    انا كلمت ميس نيفين والمكان اتغير بقى مؤمن اللي في اول عباس العقاد
    ياريت الناس كلها تبلغ بعضها والميعاد الاثنين الساعة 5 بس المهم بقى ان كل واحد جاي يكتب هنا انه جاي عشان هنحجز ترابيزة بعدد الناس اللي جاية ضروري يا جماعة
    والناس اللي مش عارفة الطريق تقول وانا ممكن اشرحلهم

    ReplyDelete
  9. بعد ما قريت التعليقات لقيت ان ممكن يا ابو طالب العملية كلها في مؤمن تعمل 30 جنيه اهي باقت ارخص كماااان واي حد يقرا التعليق بتاعي و جاي يكتب انه جاااااااااااااي

    ReplyDelete
  10. ان شاء الله جايه يا اسلام وهرد الرد الاخير عليكم يوم السبت باذن الله التاكيد بس قولى بقى فين المكان بالظبط معلش انا معرفش حته اصلى من الكورس للبيت ومن البيت للمدرسه


    ولاء

    ReplyDelete
  11. انتي هتركبي المترو عادي اكنك جاية الكورس وتنزلي رمسيس هتلاقيني هناك وانا هاجيبك

    ReplyDelete
  12. بس هوا الطريق بسهولة في من رمسيس الخروج من المحطة نحية مسجد الفتح اول لما تخرج هتلاقي ميكروباص بيقول اول عباس اول مكرم هتديلوا 1و25 وهيجيبك هنااك
    في طريقة تانية انزا السيده عيشة واركب نفس المكروباص(اول عباس)هيودي هناك برده

    ReplyDelete
  13. 5alas ana tmam isa
    bs el mohem mn el 2a5er 2e7na isa fe mo2men wala fe 7aga tanya
    w ana 3amatan ana isa raye7
    bs el mohem tarabeza le wa7dy 3ashan ana msh 2ay 7ad
    w tkon vip to amr

    3amr shuill

    ReplyDelete
  14. ok ya isalam 3ayez ta2keeed menak en isa fe mo2men
    eshtat ya pop

    shuill

    ReplyDelete
  15. انا بس بطلب منك يا عمرو بلاش تكتب فرانكوا عشان في ناس مش بتفهموا باس لغاية دلوقتي ميس نيفين مستقرة على مؤمن

    ReplyDelete
  16. السلام عليكم جميعا وكل سنة وانتم طيبين وعلى الخير متجمعين
    انا حاتم من كلاس 335
    ازيك يا ميس نفين وحشانى جدا والله
    وازيكم يا كلاس 335 اية اخباركم
    انا ان شاء الله جاى يا اسلام على الفطار

    ReplyDelete
  17. اوك يا عم اسلام عشان خاطرك بس
    بس انت مش شايف انو حبة صغيرين هما اللى جايين
    عايزيين نوصل للباقى

    ReplyDelete
  18. انا معاكوا يا شباب ان شاء الله ويارب مفيش حاجه تعطلني

    ReplyDelete
  19. السلام عليكم
    ازيكم جميعا انا اسفه قوى انا عارفه انى مقصرة معاكم جامد جدا بس فعلا انتوا كلكم وحشتونى جدااااااا ونفسي اشوفكم تانى
    كل سنه وانتوا طيبين ورمضان كريم
    وازي حضرتك يا دكتور يارب تكونى بخير وكل سنة وحضرتك طيبة

    محمد قالي علي الفطار بعتلى اوف لاين بس للاسف الشديد انا مش هينفع اجي المواصلات بقا انتوا عارفين اكيد كلاس اتنين وخميس عارف بس عايزه اعرف التفاصيل لما الفطار يتم ان شاء الله وصوما مقبولا وافطارا شهيا للجميع

    ReplyDelete
  20. ازيكوا اوعى يا اسلام تعمل لعمرو طرابيزه لوحده اسمع كلامى
    عمرو ده متامنلهوش لوحده متسيبهوش ياكل لوحده
    اصلى مش هقدر اجى فانت عارف قلب الام
    عمرو امانه فى رقبتك يا اسلام
    خلى بالك منه

    ReplyDelete
  21. ازيكم يا جماعه وازيك يا دكتور نيفين انا عايز اقول للدكتور نيفين لو سمحتي اكتبي لنا اي حاجه على البلوجر نعرف بيها هنعمل ايه يعني هيكون في مؤمن ولا المشاه وهيكون الساعه كام انا مش بشكك في كلامك والله يا اسلام بس اخر كلمه قالتها الدكتور شوفوا رايكو ايه وابعتوا ليا فيا ريت نعرف يعني انا حاسس ان مفيش حد جاي وياريت لو حد متابع على البلوجر كل شويه يقول في كام واحد جاي في رساله قصيره بدل لما ندخل ونقرا الرسايل كده يعني .

    محمد فوزي

    ReplyDelete
  22. ميس نيفين بتسلم على الجميع وعايزة العدد يكتر عن كده
    واحب اطمن محمد فوزي ان الميس استقرت خلاص على مؤمن وممكن تكلمها عشان تطمن عادي يعني
    وانا لسا مكلمها حالا وبتقول لكلاس اتنين وخميس بلغوا بعضيكوا بالفطار عشان احنا مش عارفين نوصل ليكوا انا بعت رسالة لابو طالب على الميل بس هوا مش بيرد وقالتلي اسيب رقم تليفوني لو حد بيسئل عن المكان 0185330248
    معلش حاجة كمان اسامة سمير عايز منه تاكيد لو جاي ان شاء الله

    ReplyDelete
  23. الي حد الان ان شاء الله اللي جايين هم
    ولاء-امين - محمد فوزي -حاتم - محمد - عمرو -اسلام
    بالذمة ده ينفع

    ReplyDelete
  24. أزيكو ياجماعة عاملين أيه أنا عارف إنى أنا مقصر معاكوا جامد بس والله غصب عنى شوفتى بقى ياماما نفين لما قولت لحضرتك إنه مافيش غير 4/5 أو 6 باكتيير إلى هايجوا أصل دى حاجة معروفة وطبيعية دلوقتى أنا دخلت على موقع مؤمن ولفيته مش بيعمل كريب فأنا طبعا مش بحب ومش بعرف أى أكل من إلى فى المطاعم غير الكريب لأنى مجربه وعارف طعمه إنما إى نوع غيرب عرفه إسم بس مش طعم فأنا دلوقتى مش معايا غير 40 جنيه وعاوز أعرف هايمشونى فى الليلة دى ولا لأة ياريت حد يقولى علشان منظرى مايبقاش مش ظريف فى اليوم ده وفى النهاية دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  25. ياعم احمد تعالي بس وملكش دعوه وكمان 40 جنيه دول هيأكلوك ديك رومي هههههههههههههه

    ReplyDelete
  26. اكيد ان شاء الله هايكافوا انا شايف انها مش مستهلة غير 30 بس والباقي خليه احتياطي يعني خلاص جاي

    ReplyDelete
  27. والله كان نفسى اجى بس والله مش بايدى
    معلش بقى مره تانيه ان شاء الله
    بس عايزه حد جدع كده يدخل ويحكى اللى هيحصل بالتفصيل
    متنسوش
    ساره

    ReplyDelete
  28. ولاء-امين - محمد فوزي -حاتم - محمد - عمرو -اسلام

    لية يا اسلام انا كمان جاى

    بس اهم حاجة انتو خلاص مؤمن يوم الثنين الس 5 ولا لسة مش اكيد

    Osama Samir

    ReplyDelete
  29. والله يا اسامة مس ناسيك بامارة اني كاتب ان اسامة ياكد جاي ولا هتلاقيها فووقده كمان الناس زادت
    ولاء-امين-محمد فوزي-احمد ابو طالب-اسامة-حاتم-محمد-علاء-عمرو-احمد (مستر بيي)-اسلام-ان شاء الله كمان شيماء وزوجها

    ReplyDelete
  30. هى مروة مش هاتيجى ولا إيه يجماعة مافيش حد معاه تليفونها يكلمها ويقولها لحسن النت عندها يكون بايظ ولا حاجة

    ReplyDelete
  31. بقولكم إيه ياجماعة أنا عندى فكرة جامدة أوى ويارب تعجبكم هى كالتاتى : إيه رأيكوا لو كلنا نتفق على إن إحنا كلنا نلبس لبس بلون واحد على فكرة هيبقا شكلنا جامد وهنبقى شكلنا مميز بس ياريت الرد بسرعة وفى النهاية دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  32. نفسي تبطل جملة دي حرية شخصية عشان بقت كتيير كده
    ومروة مش جاية عشان عندها عزومة في نفس اليوم

    ReplyDelete
  33. في حاجتين عايز اتكلم عليها اول حاجه هيا ان في لسه ناس جايه تاني حوالي 3 بس لسه مش اكيد فانا هرد عليكم اول اما اعرف منهم الرد النهائي والحاجه التانيه هو ممكن حد يجي معانا من ليفيل 6 بس كان مع دكتور تاني انا اعتقد انه عادي والرد النهائي بتاعي هيكون اول اما اعرف

    محمد فوزي

    ReplyDelete
  34. ماشي عادي ان شاء الله مس نيفين مش هتعترض بس المشكلة اني انا اللي هبلغ مس نيفين بعدد الافراد وانا مش هقعود تاني بعد الفطاار على البلوجر بس فيه حل يا محمد يافوزي ده رقم تليفوني 0185330248 ابعتلي عليه رسالة بعدد الناس الزيادة بس حاول قبل الساعة 10

    ReplyDelete