Monday, July 20, 2009

تيجو نتعرف

فعلا يا احمد دية غلطة مني ازاي طلبت منكم تراسلوا بعض من غير نا تعرفوا بعض يمكن دة كان يخليكم اصحاب اكتر فكرة المناظرةمش فعالة قوي لاننا مش حنافس بعض لكن حنتعلم من بعض زي ما قلت يا اسامة
اية اخبار امنية يا اسامة قلها انها وحشاني
دة موضوع مفتوح علشان سارة كمان طلبت مني افتح لكم مجال للشات لان البلوجر مش زي الويبسيت العادي امكانتة محددودة شوية
علي فكرة انا سعيدة قويييييييي بيكم بجد انتم علمتوني كتييييير و بجد كان في وقت صعب جد مر علي الشهر اللي فات و مشاكل كتير بسبب كلامكم و روحكم ادتوني قوة اعدي كل الظروف و اقف امام كل المشاكل اللي كانت عندي
احمد انا مش انسانة خارقة بس انا بحاول اخلص في عملي و بحترم الناس الليبتديني من وقتها بجد لو كل واحد فيكم بيحب نفسة يخلص في عملة بلدنا محتاجة دة انا بحب البلد دية قوي و بعتبر عملي دة جهاد علشانها
دلوقتي بقي عوزة كل واحد يعرف نفسة لاصحابة مكان بتحبة وممكن نروحة اكلة مميزة فيلم لقيت نفسك فية لون حلو و لما قرات عرفت تاثير اللون دة علي نفسية الاخرين كدة يعني عرفوا نفسكم و قولو شي للخرين يعني انا مثلا
اسمي نيفين ماما سمتني علي اسم الاولي في الثانوية العامة سنة و1973 و بعدين عرفت انة كلمة تركي بمعني الطفل حديث الولادة و من لحظتها قررت ان كل لحظة تكوم لحظة ميلاد جديد في حياتي
شكرا ليكم

116 comments:

  1. انا اسامة سمير مامتى سمتنى على اسم الكاتب الكبير اسامة انور عكاشة عشان هية بتحبة سنة 1989 اسامة اسم من اسماء الاسد وعلى فكرة اسماء الاسد دى كتير اوووى وانا حلوت اجمعها كلة ومش عارف وكل فترة الاقى اسماء جديدة
    .

    انا بحب شبرا جدااا عشان بلاقى فيها كل حاجة انا بحبها وفيها كل اصحابى وانا بحب جداااا اكل بيتزا وفطير

    انا بحب اتفرج على افلام اجنبى واكتر فيلم اجنبى بحبة
    Definitely Maybe
    وكمان بحب الافلام العربى واكتر فية بخبة
    ظرف طارق

    على فكرة فى فيلم حلو اوووى اعتقد ان اى حد هيشوفة هيعجبة جدااا وبعدها على طول هيفتكر ميس نيفين اسمة
    Freedom Writers
    انصحكو بالمشاهدة


    Osama Samir

    ReplyDelete
  2. أنا أحمد أبوطالب بحب تأليف القصص وبالفعل أنا قلفت قصص كتيرة وضورت على حد ينشرلى قصصى لحد ماوصلت لحالة من اليأس وبحب مشاهدة الأفلام الرعب والأكشن وبحب أى شى فى تخصص الكمبيوتر وعندى إميل وهو
    tota_spider2010@yahoo.com
    وعندى منتدى
    ahmedabotaleb.yoo7.com
    وبحب موسيقى عمر خير وعمار الشريعى وبحب لعب كرة القدم وفى النهاية أحب أشكر مس نيقين على إهتمامها بفكرتى وتنفزها شكرررااااا

    ReplyDelete
  3. انا محمد فوزي بابا سماني محمد على اسم سيدالخلق محمد صلى الله عليه وسلم.بحب اي شىء فيه حركه بحب اللون اللبني جدا.
    بحب اصحابي بطريقة جنونية وبعشق عبدالحليم حافظ ومن المغنيين الغربيين انريكي جلاسيس وويتني هوستن وبراين ادم وبيونسيه.
    انا قليل لما احب اتكلم عن طموحي في الحياة حتى النهارده لما كنا بندردش في البريك وكنا بنتكلم عن المستقبل انا كنت بتكلم بحرج لدرجة ان رنا بتقولي هو سر ولا ايه. لكن انا بتكلم بحرج علشان انا لو اتكلمت عن طموحي اي حد هيسمع هيضحك عليا بس انا دلوقتي ورا الشاشه ممكن اقول ان انا طموحي اكون وزير الماليه مكان دكتور بطرس غالي محدش يضحك.
    كفايه كلام كده عن نفسي وياريت الكل يدخل على تيجي نتعرف والكل يكتب ميله زي ما انا هعمل
    fawzy.hoob@yahoo.com
    واللي بين فوزي وحب دي دوت نقطة يعني ده للي عايز يكلمني . باااااااااي

    ReplyDelete
  4. احمد ابو طالب انتا اهلاوى ولا زمالكوى ؟
    ........................
    محمد فوزى

    هوة انتا لية بتحب اللون البنى .اصل اول مرة اشوف حد بيحب اللون دا

    على فكرة يا محمد طموحاتك دى عند كل الناس يعنى انا مثلا نفسى اكون رئيس حمهورية مصر العربية

    وكمان نفسى اكون بيل غيتس صاحب شركة مايكروسوفت
    اغنى اغنياء العالم


    انا ايميلى
    Osamirid@hotmail.com

    باااااااى

    Osama Samir

    ReplyDelete
  5. اسامه وانت بتكتب كلمة ان انت نفسك تكون رئيس الجمهوريه او بيل جيتس متأكد مليون في الميه ان انت مش هتعرف لأن مؤهلاتك لا تسمح بكده رئيس الجمهوريه لازم يكون رجل عسكري زي الاتنين اللي فاتو اللي موجود دلوقتي لكن انا طموحي مبني على تخصصي ومع ذلك ياريت تكون يا اسامه .
    لو كان طموحك تجيب جزمه جديده هتكافح علشان تجبها ولو كان طموحك تجيب بدله هتكافح وهتجبها ان شاء الله بس يكون عندك الاصرار

    ReplyDelete
  6. shimaa hashem said
    اسمى الشيماء ووالدتى اسمتنى على اسم اخت النبى محمد صلى الله علية وسلم فى الرضاعة.وده كان سنة1988
    وانا بصراحة عاجبنى اسمى جنة وبيقولوا ان كل انسان له نصيب من اسمه....ياترى انتوا متفقين معايا ولا لا!.
    كنت اتمنى ابقى دكتورة فى علم الصيدلية ولكنى دخلت زراعة واستفدت منها وحاولت اطبقها فى حياتى.
    انا بحب الافلام الاجنبى وخاصة الرعب والمغامرات"harry potter"
    الافلام دى بتساعدنى كثير مع مس نيفين
    انا هواياتى القراءة وخاصة لانيس منصور.
    افضل دراسة استمتعت بها هى دراستى مع مس نيفين.
    بصراحة هى ام لنا كلنا ولو جبنا لها الكون كله مش هنعوض لها ابدا اللى علمتهولنا وانا نفسى لو درست اكون ام ومدرسة طيبة زى حضرتك يا مس نيفين وفعلا علمتينا كثييييييييييييييير .
    ازيك يا اسامة وكويس انك معانا على bloggerولو بتشوف امنية خليها تكلمنا
    واتمن انى ما كنش ازعتكم.
    مع السلامة
    شيماء

    ReplyDelete
  7. انا اسمي رنا حسين ومعنى رنا هو ما يرنى اليه لحسنه وجماله بحب الكلية بتاعتي قوي(كلية الصيدلة) ونفسي اشتغل عشان اساعد الناس بجد اصل اي حد تعبان اول حد يسالو هو الصيدلي مش الدكتور بحب كمان القراءة جدا فانا بقرا الجرايد كل يوم وبحب رويات احسان عبد القدوس واجاثا كريستي كمان عزت السعدني من الناس اللي بحب اقرا ليهم, اما اخر كتاب قراته كان اعلان موت الحب لعزت السعدني فيه ناس كتير بحب اقرا ليهم بس انا قلت اللي عجبني اكتر كمان بحب اسمع مزيكا جدا خاصة لفيروز انا بعشق كل اغانيها اما احلى اغنية انا بحبها هي باكتب اسمك يا حبيبي اما عن الافلام انا بحب اروح السينما لكن اشوف الفيلم في التلفزيون فانا بحس انها حاجة مملة وبتضيع وقت , اكتر فيلم بحبه اجنبي هي harry potter
    اما بالنسبة للافلام العربي بحب فيلم حب البنات و خيانة مشروعة
    cاماعن طموحي اللي نفسي احققه نفسي اكتشف علاج لفيروس
    عشان في ناس كتير هنا في مصر عندهم المرض ده وبحس انهمvictims
    ومالهمش اي ذنب وبعدين بعد ما اكتشف العلاج ده انشره ببلاش للناس الفقرا اللي في الدول الفقيرة يمكن ده يعرفهم بالاسلام والمسلمين ويخليهم مسلمين وابقى كده حققت هدف خاصة بعلمي وديني.
    رنا

    ReplyDelete
  8. اسمى سماء بابا سمانى كدا لانهم كانوا محتارين في اسمى واختى الكبيرة اسمها اسماء فقال هنشيل الالف وتبقا سماء وكان اسم جديد وقتهابس انا بحب اسم سكاى اكتر
    عيد ميلادي 2-12-1987 متخرجة من كليه تربية نوعية قسم تكنولوجيا تعليم جامعه المنوفية وبكمل دراسات عليا لسه في سنه اولى دبلومة السنه دي خلصتها ومستنيه النتيجه دعواتكم بحب اذاكر لدرجه انى مش عارفه هاخد اجازة امتى بحب قوى البحر والشمس وهي بتدوب فيه وقت الغروب امنية حياتى انى اركب حصان لكنها صعبه التحقيق بس اتمنى انها تحصل نفسي اتعلم اكتر واكتر عن الكمبيوتر وبرامجه وخصوصا التعليم الالكترونى بحب المجال دا جدا ونفسي اعمل رساله الماجيستر فيه ان شاء الله اكتر الالوان بحبها الازرق والروز بجميه درجاتهم بحب المكرونة بالباشميل وبلح الشام بحب الخضرة والورد والجناين بعشق الاطفال وبموت فيهم
    ايام لما كنت فاضيه كنت بحب اقرا مسرحيات شكسبير جدا واكتر واحده حبتها حلم ليلة صيف ساعات بكتب خواطر او برسم مع ان رسمى مش حلو قوي بس بحب احاول دايما
    بضايق من نفسي قوي كل ما افكر انى ما ادتهاش حقها وانى دايما مضغوطة بالشغل والمذاكرة وما عنديش اى وقت ترفيه
    لما بتفرج علي التلفزيون بسمع ام بي سي اكشن او ماكس او تو وبسمعهم علشان احسن اللغة عندي مش علشان استمتع يعنى برده مذاكرة
    بحب كل الناس وبحب اساعدهم
    كفايه صدعتكم
    ايميلي
    skysamaaa@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. انتي نسيتي يا رنا تكتبي ايميلك زي ما سكاي عملت .

    ReplyDelete
  10. علي فكرة يا اسامة انا كمان زي محمد بحب اللون اللبنب بجنون وعندي في شقتي غرفة مدهونة لبني و كل شي فيها ازرق و ابيض لما بكون متضايقة او عصبية بقعد فيها لوحدي و بحب اصلي فيها غير كدة باقفلها بعد كدة لما قرات في علم الالوان عرفت ان اللون الالبني و الاخضر من الوان التهدئة علشان كدة المعالجين النفسين مفروض يدهنوا غرفة الكشف كدة
    انا شفت فيلم احكي يا شهر ذات حلوووو بس فية شوية مناظر خارجة غمضوا غينكم
    عوزة اشوف 1000مبروط تفتكرو حلو حد شافة
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
    Dr .Nevien

    ReplyDelete
  11. انا يا اسامه بحب اللون اللبني مش البني
    وليه دي مش عارف عادي يعني

    ReplyDelete
  12. على فكرة يا محمد مش شرط الى يمسك رئيس الجمهورية يبقى عسكرى عشان الاحزاب على فكرة جمال مبارك مش عسكرى وهوة رئيس الحزب الوطنى واحمد عز هوة المتحدث الرسمى للحزب الوطنى وهوة كمان مش عسكرى
    ............
    انا كويس الحمد الله يا شيماء وامنية كويسة بس هية مش بتعرف تدخلى على ال
    blogger
    عشان مش عندها انترنت
    على فكرة يا شيماء انا كمان بحب انيس منصور
    .............
    رنا هوة مين عزت السعدنى دا اصل انا كمان من علية السعدنى
    على فكرة يا رنا انتى تفكيرك حلو اوووى صيدلانية بقة
    .............
    يا رب تنجحى يا اسكاى
    .............
    ميس نيفين انا تقريبا شوفت اغلب افلام الموسم دا معادا العالمى و 1000 مبروك واحكى يا شهر زاد بس شوفت دكان شحاتة والفرح وبوبوس وابراهيم الابيض
    وبدل فاقد
    بس اعتقد ان 1000 مبروك هيبقى فيلم حلو عشان فى فكرة جديدة وعشان احمد حلمى ممثل كويس

    Osama Samir

    ReplyDelete
  13. يادكتوة هو أميل حضرتك إيه علشان إلى مثلا عاوز يسأل حضرتك سؤال ومش عاوز حد يعرف ياعنى ؟؟؟؟؟؟ لو مافيهاش إحراج ياعنى لو فيها إحراج حضرتك ممكن تقولى أن حضرتك معندكيش أميل وفى الآخر دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  14. يجماعة أنا عندى فكرة ممكن تكون حلوة لناس وممكن تكون مش قد كده المهم إلى موافق ياريت يقول أنا موافق ليه وإلى مش موافق يقول مش موافق ليه الفكرة كالتاتى:
    إيه رأيكوا لو نطلع رحلة لأى مكان بس طبعا هايكون بالأجماع وهو يبقى يوم الواحد بنفس عن نفسه بعيد عن جو المزاكرة والكورس والأمتحانات والدوشة دى كلها نخرج كلنا كده لأى مكان حلو وفى هوا جميل طبعا أنا لما قولت الفكرة دى قولتها على أساس أن كلنا خلاص بقينا جروب واحد ياعنى مافيش إحراج وطبعا الفضل يرجع لربنا ثم الدكتورة نفين هى إلى خلتنا جروب واحد متماسك فأرجو الرد على فكرتى وفى النهاية دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  15. على فكرة يا جماعة أجمد فيلم الموسم ده إبراهيم لأبيض بأمانة فيلم جامد كيك وفى النهاية دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  16. حلو فكرتك يا يا احمد بس مجتاجة فعلا موافقة من الجميع وانا عن نفسى
    موافق

    ReplyDelete
  17. الشرانيه وصلت يا جماعه

    ازيكم يا جماعه يارب الكل يكون بخير وفاحسن حال انا دخلت اسلم هاجى تانى ان شاء الله سلام

    ReplyDelete
  18. يا اسامه انا بتكلم عن الواقع في حد من الرؤساء اللي فاتوا مسك رئيس جمهوريه وهو مش رجل عسكري .
    الاجابه لا خلاص انا بتكلم في الواقع وكفايه كده كلام احسن تقلب بسياسه
    انا بحب الجروب اللي في الكلاس اللي انا فيه بطريقة كبيره جدا ونفسي نفضل على اتصال ببعض على طول
    حد بيحب يتكلم على الابراج انا برج العزراء
    على فكره انا بكتب شعر وهقولكم بيتين منه او 3 لو حد عايزيني اكمل يقول

    اميرة يا اميرة قلبي حبك يملأ كل فكري
    رأسك لؤلؤة صغيره شعرك سلاسل من ذهب
    عيناك جوهرتان ساطعتان في وجه اغار عليه من العيون
    خداك ثمرتان جميلتان في شجر يكثر عليه الطالبون
    كفاك ورقتان خضراوتان في زهر شجر التين والزيتون

    انا خايف متعرفوش تقروه علشان التشكيل بس هيبان معاني الكلام ان شاء الله .
    انا كمان فرحان ان دكتور نيفين بتحب نفس اللون اللي انا بحبه وهو اللبني مش البني علشان عمري ما قولت لحد انت بتحب لون ايه وقالي لبني خالص فالحمد لله لقيت حد

    ReplyDelete
  19. هاي يا جماعه في البدايه انا بشكر ميس نيفين كتييييييييييييييييير جدا جدا جدا علي اللي بتعمله معانا ده لان قليل فعلا لما تلاقي حد في الوقت اللي احنا فيه ده يتعامل بطيبه وبحسن نيه كده وفعلا احساسي من ناحية ميس نيفين انها اختي الكبيره وبحترمها جدا حتي لو في بعض الاحيان شدت علينا فهي بتعمل كده عشان خايفه علينا وعلي مصلحتنا وعايزه تعلمنا حاجه بجد

    ReplyDelete
  20. هاااااااااااااااااااى أمين
    كلامك مضبوط فعلا ميس نيفين تمتلك حس عالى جداااا
    والقدره على تعليم طلابها شىء والقدره على تحببهم فى اللغه
    وأنا بشكرها أيضا وكنت أتمنى أنى أكون معها فى مستويات سابقه
    برنس الروقان

    ReplyDelete
  21. يارب يا برنس الروقان وربنا يقدملنا اللي فيه الخير

    ReplyDelete
  22. انا اسف يا جماعه نسيت اعرفكوا بنفسي انا اسمي امين من كلاس اتنين وخميس وفي كلية الحقوق جامعة عين شمس وفي سنه رابعه ومستني النتيجه وياريت تدعولي يا جماعه عشان انا خايف جدا من النتيجه.
    وانا بحب اسمع الموسيقي جدا جدا جدا وطبعا علي اول قائمة المغنين اللي بحبها فيروز زيك يا رنــا.
    وبحب الاماكن الهاديه والرومانسيه جدا زى الخضره والنيل والبحر عشان كده انا بعشق اسكندريه جدا ونفسي اعيش فيها اوى.
    بحب اللونين الابيض والاسود.وانا من برج الجوزاء وانا بعتز جدا بالبرج ده لانه فيه مواصفات جميله جدا وقريبه مني تقريبا ومنها ان مواليد البرج ده بيعتبروا امهم كائن مقدس جدا جدا وبيفضلوه عن اي حاجه في الدنيا وده حقيقي انا بحب امي جدا واتمني اعملها كل حاجه تفرحها واتمني اني اشيلها فوق دماغي. وبحب يبقي ليا اصدقاء كتتتتتتتتتتير جدا بس اصحاب بجد مش اصحاب لفتره معينه وياريت يا جماعه الجروب ده يكون كده لان من الواضح ان كل واحد في الجروب ده بيدور علي نفس الحاجه وهي انه يلاقي اصحاب بجد ولازم نشكر ميس نيفين انها اديتنا الفرصه دي وبتمني من ربنا انها تبقي معانا كده علي طول حتي لو اتفرقنا كلنا من معهد اللغات.
    ونفسي في امنيه تانيه اني لما اخلص ان شاء الله واشتغل امسك مكان كويس ممكن من خلاله اغير في البلد واساعد الناس اللي مش لقيه حد يحس بيها . وفي الاخر انا اسف جدا لو كنت طولت عليكوا بس ده بجد لاني خلاص اعتبرتكوا اخواتي مش اصحابي كمان وده ايميلي وياريت لو اي حد احتاج اي حاجه ياريت يطلبها ومن غير كسوف ووالله انا هبقي فرحان جدا لاني هبقي بخدم اخواتي سواء بنات او ولاد
    memo666_2010@yahoo

    ReplyDelete
  23. هااااااااااااااااااااااااااااااى انا جيت
    اولا مساء الخير عليكم كلكم
    ثانيا بقى: انا الهام تانيه تجاره عين شمس . ومعرفش ليه اختاروا الاسم دة بالذات بس احيانا بيعجبنى . انا بحب اللون الاسود جداااااا وبعديه الاحمر. بحب احمد حلمى اوى اوى اوى ومنى ذكى اوى اوى اوى اوى . بحب فيلم ملاكى اسكندريه وبعشق فيلم تايتنك.
    بحب التمثيل جدا وكان نفسى ادخل معهد التمثيل بس دى بينى وبينكوا يعنى . امنيه حياتى اشترى موتوسيكل وطبعا لان ده صعب جدااااا هنا قررت اتنازل شويه واحلم بعربيه بس تكون شيك.
    انا كمان بكتب شعر وبرج العذراء . بحب الانجلش جداااا و دكتور نيفين حببتنى فيه اكتر.بحب الكلاس بتاعنا وكل اصحابى اللى فيه.
    اه صحيح نتيجتنا طلعت يا جماعه انا الحمد لله نجحت صاااافى
    لو حد جابها يبقى يطمنا عليه
    سلاااام

    ReplyDelete
  24. الف الف الف مبروك يا الهام وعقبال الشهاده الكبيره وربنا يحققلك كل اللي انتي عايزاه وتجيبي موتسيكل وعربيه مره واحده بس الاول متنسيش الحاجه الساقعه بتاعتنا.
    اه علي فكره انا بحبها ميرنــدا

    ReplyDelete
  25. متعمليش زى رنـا ضحكت علينا وجابت شيكولاته

    ReplyDelete
  26. دى رنا كريمه جداااااااااااا
    انا ممكن اجيبلكوا ملبس من اللى هو الخمسه بشلن دة ..عارفه؟؟
    او اجيبلكوا ارواح....كفايه عليكوا
    والا اقولك احنا ممكن نوفر يا امين وناخد الفاين بتاعه الكلاس التانى بس دة ف الخباثه كدة متقولش لحد هه؟؟
    انت نتيجتك امتى ؟؟؟

    ReplyDelete
  27. اولا : الف الف مليون مبروك يا الهام وانا كمان بحب الميرندا زي امين
    ثانيا : ان شاء الله تنجح يا امين وعلى فكرة الشوكلاته دي والله مش من هنل ماما جايباها معاها من ابوظبي
    ثالثا: مرسي اوي يا اسامة وعلى فكرة عزت السعدني ده كاتب في الاهرام بيكتب كل يوم سبت مقالات حلوة جدا لو عندك جورنال الاهرام السبت اللي فات كان كاتب حاجة حلوة قوي عن الاقصى

    ReplyDelete
  28. shimaa hashem
    انا باكلمكم تانى مرة فى نفس اليوم وارجو انكم ماتزهقوش منى
    اولا باقول الف مبروك ليكى يالهام ولكل اللى نجح
    ثانيا احنا مستنيين ناس من كلاس يوم الاحد يكلمنا فينكم فين الشرانية واسلام وشذا
    .hero
    وعلى فكرة نتيجتهم قربت تطلع ومستنيين الملابس احنا مش طماعين وعلى فكرة يا الهام هنبقى نعزمكم من غير خباثة وده بشرط تكون معانا مس نيفين عشان نحتفل مع بعض...........
    الحقيقة هتوحشنا بس اللى مصبرنا هو ان احنا بنكلمها على الblogger.
    على فكرة يا الهام انا كمان نفسى اشترى عربية زيك وتكون سريعة .

    ReplyDelete
  29. هههههههههههههه لا متخافيش مش هقول لحد سرك في بير.
    والله ما اعرف يا الهام النتيجه امتي ما انتي عارفه الجامعه بتاعتنا
    بس هي قربت يعني بس ادعيلي وخلي اي حد عندك يدعيلي انا خاااااااايف مووووووووت

    ReplyDelete
  30. اوعي تكوني بتزعلي يا رنا انا بهزر معاكي
    وعلي فكره انا اللي خدت العلبه بعد ماسبتيها في اللاب

    ReplyDelete
  31. امسكي يا الهام في الكلام ده خلاص الكلاس التاني هيعزمنا الحمد لله الواحد ضمن حاجه حلوه

    ReplyDelete
  32. خلاص اوك واحنا طبعا موافقين يا امين وانشاء الله كل النتايج تكون حلوة عشان نفسنا نفرح بقى. وبجد انا نفسى اتعرف ع بتوع الاحد والاربع وانشاء الله يكون ف اقرب فرصه.
    طب وبالنسبه للموتوسيكل يا شيماء؟؟؟؟

    ReplyDelete
  33. ان شاء الله هيحصل ونتعرف علي بعض في وقت قريب ان شاء الله وكله بفضل ميس نيفين طبعا

    ReplyDelete
  34. الف مبروووووووك يا عمرو وياالهام انا لسه والله مجبتش النتيجه ومتوتر جدا علشان مش بطمن الا من النت لاكن التليفون ده بخاف منه
    لو سمحت يا جماعه ادعولي انهي الكليه كلها جايب جيد ولو حد عملت في حاجه وحشه يسامحني ويدعيلي علشان والله كنت بدعيلكم كلكم ربنا يستر انا هجبها ان شاء الله بكره يعني يوم الاربع مش بتفائل باليوم بس ربنا يستر انا في سنه رابعه على فكره

    ReplyDelete
  35. ان شاء الله تنجح وعلى فكرة يوم الاربع اللي فات كان نتيجة الثانوية العامة واختي جابت 99 وان شاء الله يكون تفاؤل بالنسبة ليك انت كمان يا محمد

    رنا

    ReplyDelete
  36. متقلقش يا محمد ان شاء الله خير وسيبها انت بس علي ربنا وهتلاقي كل حاجه ماشيه لوحدها والله.
    والف مبروك يا عمرو وادعيلنا بقي

    ReplyDelete
  37. انا اسمي مروة و اسمي هو نوع من انواع الورد او العطر وهو كمان اسم جبل في مكة انا المفرود اسمي يكون منة بس قبل كتابة شهادة الميلاد بساعة غيروا رأيهم علشان يكون اسلامي لاني اكبر احفاد العائلة بس انا كان نفسي في ام ياسمين بس ان شاء الله اسم بنتي هيكون ياسمين
    انا بحب اللون الازرق جدا جدا جدا وبحب كمان اكتب ابحاث
    مروة

    ReplyDelete
  38. the minister fawzyJuly 22, 2009 at 11:07 AM

    انا نجحت الحمد لله وجبت جيد واول يوم ليا كعاطل النهارده
    انا عندي مشكله اني مش بفرح لما بنجح
    المهم يوم الاربع يوم جميل يا رنا ومبروك لأختك
    شكرا يا امين على كلامك وربنا يوفقك يا رب
    يا رب تجيبي الموتوسيكل يا الهام
    وتركبي الحصان يا سكاي
    وتكون وزير يا محمد
    يا جماعه انا احتمال كبير مش هكمل في رمضان علشان كده عايز اعرف مين اللي مش هيكمل في رمضان وهل هو هيكمل بعد رمضان على طول ولا ايه ان شاء الله الكورس السابع بعد العيد
    بس يا ريت تعرفوني علشان نحجز في نفس اليوم وفي نفس الساعة ومع دكتور نيفين

    ReplyDelete
  39. الف مبروك يا الهام الف مبروك يامحمد وربنا معاك يا امين ان شاء الله نتيجه ترضيك والف مبروك لاختك يارنا ولكل الناجحين
    انا لسه طبعا نتيجتى قدامها مشوار لانى لسه مخلصه من اسبوع كدا
    بس النهارده كنت بميكن ( يعنى بكتبها علي الكمبيوتر ) للفرقة الرابعه عندنا والحمد لله نسبة النجاح عاليه جدااااااااااا
    مبروك لكل الناجحين
    بالنسبة للمستوى السابع احتمال كبير انى اكمل علطول لان عايزه الحق انجز قبل الدراسة والسكاشن والطلبة والسيمنارات مش هيكون معايا وقت خالص

    ReplyDelete
  40. مبرووووووووووووك يا محمد وعقبالك يا امين وانتى يا سكاى انشاء الله خيييير.
    انا كمان هكمل يا سكاى بس مش عارفه لسه هعمل ايه.نبقى نرتبها انشاء الله يوم الاتنين.

    ReplyDelete
  41. والله يا ميس انهارده الحصه كانت ماشيه بالثانيه كانت رخمه اوووووووووى مفتقدينك بجد

    ReplyDelete
  42. الف مليوووووووون مبروووك يامحمد وافرح بقى يا عم يا بختك اتخرجت وخلصت الجامعة , صحيح انت اكيد حاسس انك مش عارف تبدا ازاي بس ان شاء الله حياتك بعد كده هتكون حلوة
    بالنسبة للكورس انا هاكمل بعد رمضان ان شاء اله

    رنا

    ReplyDelete
  43. shimaa hashem
    ازيك ياميس نيفين النهاردة كان يوم طوييييييل جدا وممل لان حضرتك غيبتى علينا
    وعلى فكرة كلنا كنا زهقانيين جدا ولايصيين من غيرك
    ازيكم ياطلبة ميس نيفين
    الف مبروك يا رنا لاختك وعقبالك ومبرووك يا محمد وانا زيك عاطلة ولكن نحن السابقون وانتم اللاحقون .
    على فكرة يالهام عمرى ما فكرت فى الموتسبكل لكن فكرت فى الطيارة.......
    ازيك يا ولاء.......ياجميلة الجميلات ما جبتيس سيرة عن نتيجتك خاللص ولا مش عايزة تجيبى حلاوة النجاح.
    وبس خلالالالالالالالاص اكلمك بعديييين
    سلالام








    .

    ReplyDelete
  44. شكرا ليكم كلكم يا جماعه انا بجد سعيد ان انا بقى عندي اصحاب زيكم
    ومسألة ابدأازاي يا رنا دي لسه شويه انا زي ما قولتلك مش عايز اشتغل الا بعد سنتين من دلوقتي
    ممكن اي حد يسمع يقول عليا مجنون بس دي حاجات في دماغي عايز اعملها وادعولي والحاجات دي في نفس طريق سكاي يعني درسات عليا
    بس المشكله في حاجه خنقتني اوي الايام دي اوي اوي اوي اوي اوي وهي الجيييييييييش انا مخنووووووووووق منه

    ReplyDelete
  45. ازيك يا ميس نيفين وازيكم ياجروب
    ياترى طلبة هندسة نتيجتكم طلعت ولا لسة وبالتوفيق.
    المرة دى عايزة اسالكم عن مكان العروض السينمائية للاطفال اللى مس نيفيين قالت عليها........
    لو حد يعرف يا ريت يرد عليا...وشكرا
    شيماء

    ReplyDelete
  46. مسا الخير عليكم

    بقالى فترة ماجيتش هنا

    عاملين ايه اتمنى تكونو بخير

    هاى ladies and gentlmens

    السلام ل حبايبى طبعا كلاس 335

    مس نيفين كان الكلاس رخم يوم الاربعاء من غيرك

    وكنا قاعدين بننام ومش فى الموود خالص

    انا محمد

    20 سنةوشوية شهور ملهمش لازمة

    بدرس كلية تجارة جامعة اسماعيلية

    بحب القراءة جدا
    خصوصا دكتور نبيل فاروق ودكتور انيس منصور وعندى مؤلفاتهم كللللللها

    دافع فها دم قلببى والله

    وكمان بحب المترجمات

    خصوصا ل تشارلز ديكينز واجاثا كريستى وارثر كونان دويل وموريس لبلان

    بحب الافلام الاجنبى جدا وعندى مووسوعة افلام اجنبى خرافية
    اكتر من 500 فيلم

    وبحب النت جدا و24 ساعة على النت

    عاطل بقى

    هههههههههههه

    الحمد لله نتيجتى ظهرت وطالع رابعة

    والحمد لله شيلت مادة كله هيقولى فرحان انك شيلت

    هقولهم ايوه لانى نفدت من عزومة ل كلاس 335 كبيييييييرة

    اصل انا مدبسهم كلم ف عزومات ومستنيين دورى
    بس دايما فاضحهم وهشيل مواد

    هههههههههههههه

    بحب اللغات جدا وناوى اكمل فى المعهد فرنساوى والمانى باذن الله

    بس اساسى الشرانية تكون معايا
    ههههههههههههههههههههههه

    سعيد انى اتعرفت بيكم ياجماعة والله

    ReplyDelete
  47. هبقى معاك يا هيرو بس بشرط تدفع كام مدايه اوى انا صح











    انا اسمى ولاء فكلاس 335 حد واربع اسم الشهره الشرانيه

    يوم 31 /7 هتم ان شاء الله 16 سنه داخله اولى ثانوى ان شاء الله

    نفسى اخش كليه سياسه واقتصاد / السن قسم انجلش / حاجه تبع التمثيل و الاخراج

    نفسى اسافر اشتغل بره مصر واعيش بره فدوله اوربيه مش عربيه واعيش هناك انا وزوج المستقبل ان شاء الله واطفالى ان شاء الله يكونوا ولد وبنت البنت يبقى اسمها ندى والولد فارس / سيف


    بحب اللغات اوى خصوصا الانجليزى

    بحب اخرج مع اصحابى وبحب النت اوى

    بحب اكتب قصص اووووووى كتبت قصتين لحد دلوقتى واحده كبيره والتانيه قصه صغيره بفكر فقصه جديده بس مش راضيه تيجى معايه حاجه كويسه مفيش فكره شدانى لحد دلوقتى

    بتمرن طايره وانا الكابتن بتاع فرقتى



    بحب الكورس اوى وبحب الكلاس بتاعى والميس والطلبه وبستنى يوم الكلاس ده بصعوبه اصلا


    وبس

    ReplyDelete
  48. انا ااااااااااااااااااا سف جدا يا جماعه اني اتأخرت عليكوا بس والله غصب عني لاني كنت في اليكس بلدي المفضل وازيك ياميس نيفين ويا الهام ويا رنا ويا اسكاى ويا كل الشباب والف الف الف الف الف مبروك يا محمد مش قولتلك سيبها علي ربنا وهي هتمشي لوحدها
    وسيبها في الجيش بردو علي ربنا وربنا هيقدملك اللي فيه الخير ليك ان شاء الله وربنا ان شاء الله يحققلك كل اللي تتمناه

    ReplyDelete
  49. الله يبارك فيك يا امين وعقبالك وانا على فكره سايبها على ربنا على طول وربنا بينصفني دايما الحمد لله .
    اما بالنسبه للجيش فانت بتقول يا امين ان ربنا هيقدم ما فيه الخير انا حاسس ان اللي فيه الخير ان انا ادخل الجيش
    لما النتيجه بتاعتك تظهر قولنا على البلوجر على طول.

    انا مش عارف انتم مش عايزين تكتبوا اميلاتكم ليه يا جماعه

    ReplyDelete
  50. انا اسمى محمد خالد بحب اللون البرتقالى ودة نقطة خلاف بينى وبين بابا لان نص هدومى لونها برتقالى وهو مش بيحبة انا بحب اروح المنطقة الصناعية فى العبور علشان هى فاضية جدا وممكن تكون ماشى لوحدك فى الشارع طبعا انا مش بروح العب بس بانتهز الفرصة لان انا بحب السكون جدا
    من الافلام انا بحب فيلم تيتو والكت كات
    انا نجحت وطالع رابعة (تجارة طبعا)انا نفسى ان يكون ليا محل بتاعى فى المجال اللى انا فاهم فية غير دراستى للمحاسبةوان شاء اللة اكمل دراسات عليا انا نفسى ان اكون رئيس البنك المركزى واتحكم فى السياسة النقدية فى البلد واول قرار استخدام جزء من الاحتياطى النقدى فى سداد جزء من الديون الخارجية والضغط على وزير المالية طالما هو صاحبى انة يخفض الدين المحلى لان شكلنا بالدين وحش اوى

    واخيرا مبرررررررروك لكل الناجحين واستنوا الهدية

    ReplyDelete
  51. انا الحمد لله نجحت يا جمااااااااااااااااااااااااااااااعه هو اينعم التقدير مش تمام بس الحمد لله الواحد اخيرا خلص

    ReplyDelete
  52. الف الف مبروووووووك يا امين والحمد لله على كل حاجه

    ReplyDelete
  53. الف مليون مبروك يا امين بس لازم انت ومحمد تعزومنا بكرة اوعوا تنسوا دي الشهادة الكبييييييييييرة وعايزين الحلاوة

    رنا

    ReplyDelete
  54. هههههههههههههههههه انتي لما صدقتي يا رنــا ههههههههه بس من عيني طبعــا ياسلام دا انــا عيني ليكـــوا

    ReplyDelete
  55. انا لن اتنازل عن عزومتين انت يا امين ومحمد ويا ريت محدش ياخد حاجتي عشان انا هتاخر بكرة عشان المفروض امشي من الصيدلية الساعة 3


    رنا

    ReplyDelete
  56. هتعمل ايه يا امين
    قولي علشان نجيب زي بعض

    ReplyDelete
  57. لااااااااااااااااااااا الغايب ملوش نايب يا رنـــــــا

    ReplyDelete
  58. هاى يا جماعة ميس نيفين حضرتك وحشانى جدا جدا وهموت واشوفك ومعلش انا مجتش النهارده لانى رجعت امبارح الفجر وصحيت النهارده متأخر اوى ...
    طبعا انا ببارك لكل اصحابى فى الكلاس على نجاحهم رنا والهام وامين ومحمد والباقى وسكاى انا مش فهمه نتيجيك طلعت ولالا

    ReplyDelete
  59. انا بقى اسمى ياسمين ماما سمتنى ياسمين على اسم بنت تقربلها كانت بتحبها.اناعند 20 سنة وتسع شهور انا من برج الميزان وفيا شوية من العقرب وبحب كل الالوان المبهجة .
    بحب الموسيقى والاغانى جدا ماعدا الراب وبموت فى حاجه اسمها
    عمرودياب
    بحب المناظر الطبيعية جدا زى البحر والشجر والنجوم وبحب الشروق وبكره الغروب جدا معلش يا سكاى لانى بخاف منه معرفش ليه
    high school musicalبحب الافلم الاجنبية جدا وبحب فيلم وبحب افلام براد بيت ونيكلوس كيدج وميل جيبسون ومش بحب افلام الاكشن وبحب افلام العربى الابيض والاسود ..
    اهم حاجه بالنسبة ليا فى الدنيا اصحابى ومش عارفة ازاى مش هشوفهم تانى لانى فى اخر سنة فى الجامعة.

    ونفسى فى المستقبل اكون حد مهم فى المكان اللى انا فيه
    وانا فى كلية تجارة جامعة حلوان فى سنة رابعة والحمد لله نتيجتى طلعت بس انا معايا مادة من الترم الاول ادعولى ربنا يستر
    ايميلى
    smsm_saturn@yahoo.com

    ReplyDelete
  60. ان شاء الله خير يا ياسمين وربنا هيوفقك ان شاء الله وتبقي مع اصحابك دايما

    ReplyDelete
  61. مرسى ياأمين ربنا يخليك ...
    رنا لما تكتبى الميل ابقى رنيلى علشان منساش ومعلش انا متضايقة شوية النهارده هكلمك بكرة

    ReplyDelete
  62. ايه رأيكوا يا جمــاعه في عزومـة النهارده دي جامـده طبعا اي خدمه يا رنــا علشان متقوليش بعد كده اني حرمتك من حــاجه
    وانتي يا الهــام قولتي انك هتجيبي ملبس لا شوفنا ملبس ولا اي حاجه دانا نسيت اسألك علي الارواح
    شوفت يا عم محمد قعدت تقولي نجيب زى بعض وهم محدش عبرنا

    ReplyDelete
  63. انتو الاكبر برضه يا امين
    يعنى المفروض انت اللى تعزم وبعدين انا لسه ف سنه 2 يعنى لسه قاعده ف الهم ده
    انت بقى مين قدك خلصت خلااااااااص ( انا مش بحقد انا بأررررررررررر بس)

    ReplyDelete
  64. هههههههههههههههههه هم ايه بس دا انتي اللي يا بختك ياريت ارجع تاني لأيام الكليه بكره لما تخلصي ان شاء الله هتعرفي انهي اللي هم بالظبط الكليه ولا بعد الكليه بس للاسف مش هتقدرى تغيري الواقع بعد كده

    ReplyDelete
  65. وكمان يا الهام الكبير مش كبير سن كبير مقام وانتي مقامك كبييييييييييييييييييييييير اوى وعلشان كده لازم تعزمينا ههههههههههههههههههه

    ReplyDelete
  66. يا الهام علشان متوجعوش قلبكم قولي لامين هات معاك يوم الخميس كذا بس كده ومتكتبيش حاجه تاني وقولي انها هدية نجاحك للكلاس
    فوزي

    ReplyDelete
  67. هههههههههههههههههههه انت بتدبسني يا صحبي
    علي فكره بقي المفروض اللي يجيب الهديه هو انت لانك في رابعه وجايب جيد لكن انا غلبان انا والهام جايبين مقبول

    ReplyDelete
  68. انا لو النتيجه بالنسبه ليا حاجه كبيره كنت عملتها حفله بس هيا شىء مزعلني علشان انا خلصت ورايح الجيش كمان 4 شهور ويا عالم ادخل سلاح ايه وفيلم عبود يتعاد تاني
    محمد فوزي

    ReplyDelete
  69. صح انا موافقه امييين جدااااااااااااا
    محمد انت ناجح ومش بس كدة لالا انت جايب جيد ودة طبعا ف كليه تجاره انجااااااز كبيييييييير
    ها يا امين تحب محمد يعزمنا ع ايه يوم الخميس؟؟؟

    ReplyDelete
  70. lady's first اللي انتي تقولي عليه طبعا يا الهام
    وانا موافق علي اللي هتقولي عليه

    ReplyDelete
  71. طب خلاص
    انا ممكن اخد اى حاجه تتاكل ومعاها كانز
    دة ف البريك الاولانى
    ف التانى بقى ممكن نحلى يعنى حلويات بقى وكدة
    وطبعا بما اننا ف اللاب مش بنعمل حاجه
    ممكن نتعشى بقى

    ReplyDelete
  72. هههههههههههههههه ياااااه دانتي كريمه اوى يا الهام كنت فاكرك هتطلبي حاجه جامده بس مش مشكله انا موافقك
    يلا ياعم محمد ابسط الهام مطلبتش حاجات كتير

    ReplyDelete
  73. ليه يا استاذ محمد النتيجة مش حاجة كبيرة بالنسبة ليك مش ناجح والحمد لله وبيقولوا ان جيد دي انجاز كبير في تجارة بس انا مش مقتنعة بالموضوع ده ولا انت بتزوغ من العزومة

    رنا

    ReplyDelete
  74. انتي ناجحة انتي كمان يا ابله الهام وانت يا امين خلصت انت كمان .
    المفروض انتم كمان تجيبوا
    اسالو امين انا كنت بقوله نجيب ايه وهو موافقنيش الراي
    اما بالنسبه للنجاح يا دكتوره رنا فانا مفرحتش على اي نجاح انا نجحته قبل كده علشان انا كنت متوقع النتيجه بتاعتي في كل مره لكن الحاجه اللي بتفرحني بجد لنا ادخل جول وانا بلعب كوره.
    انا هتاخر يوم الخميس بكره يعني او ممكن معرفش اجي.
    طبعا الكل بيحمد ربنا دلوقتي اني هتاخر او مش هاجي هتسترحوا مني شويه وبالزات رنا
    المفروض يوم الاتنين كان يتصور والله .

    محمد فوزي

    ReplyDelete
  75. ماشي ربنا يسامحك يا محمد بقى يوم الاتنين كان مفروض يتصور وبعدين انا لسه مبقتش دكتورة انا ان شاء الله هابقى دكتورة بعد سنتين وموضوع انك مابتفرحش عشان متوقع دي حاجة غريبة انا كمان بتوقع النتيجة بس بافرح اوي لمل الاقي بابا وماما فرحانين

    رنا

    ReplyDelete
  76. عامل ايه ياامين وكل اللى فى class

    ReplyDelete
  77. الف مبروك ياالهام على النجاح وعقبال السنة الجايه
    والدكتورة ريناالف مبروك

    ReplyDelete
  78. ياجماعة اللى عاوز يقدم فى منحة ITI باب التسجيل فتح
    المنحة كويسةجدا اسرعوا بالتسجيل لمن يرغب
    توقيع
    رجب نادى

    ReplyDelete
  79. انا بصراحةماشفتش حد مثل الدكتورةنيفين فى الشرح والكلام ده مش مجاملةلان ده الحقيقة
    التوقيع
    رجب نادى
    الايميل
    amr_nady10@yahoo.com

    ReplyDelete
  80. انتي مش فاهماني يا رنا
    النجاح عندي مساله نسبيه انا الحمد لله بكون عارف النتيجه بتاعتي وتقديري كمان وانا في اللجنه صدق او لا تصدق بتوقع النتيجه و85 في الميه بتكون صح .
    لحد تالته ثانوي كنت بذاكر علشان بابا وماما عايزني اذاكر لكن بعد اما دخلت الكليه عرفت قيمة المذاكره وكنت بذاكر لنفس وبكون مطمنهم على النتيجه قبل الجميع وبقولهم انا ان شاء الله هجيب كذا في مادة كذا وبتكون 85 في الميه صح زي ما قلتلك
    المهم متنسنيش اقولك جيبي الكاميرا معاكي علشان نصور الي هيحصل النهارده

    محمد فوزي

    ReplyDelete
  81. أزيكوا ياجماعة عاملين إيه إيه أخباركوا كلكوا كويسين طيب أصل أنا كويس مش عارف ليه يالا يارب نكون كويسين بس مش على طول علشان دى حاجة وحشة مش عاوزين نتعود عليها ويارب ننجح فى اليفل ده ويارب ميخلصى دولقتى لحسن المة حلوة أوى فى الكلاس يلا لكل شء نصيب وعلى العموم دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  82. يجماعة أنا عندى فكرة حلوة هاتعجبكوا أوى بس قبل ما قولها حد هايقراها ولا الكل هاينفض ولا إيه ياريت إلى عاوز يقول وفى النهاية دى حرية شخصية

    ReplyDelete
  83. قول يا ابو طالب

    ReplyDelete
  84. اخبارك ايه ياالهام انتى ماجتش ليه النهادره على العموم الدكتور نيفين رجعت على الكلمات وبعض القواعد الهامة وحلت الاسئلة
    توقيع
    رجب نادى

    ReplyDelete
  85. دكتور رنا نفسى تكون اهدا من كد ه

    ReplyDelete
  86. ميرسى ع سؤالك يا رجب
    بس انا تعبانه جدا ومقدرتش انزل من البيت النهاردة
    بجد كان نفسى اجى عشان دى اخر مره هشوفكوا فيها بس انشاء الله تتعوض
    يوم الاتنين بقى
    ميرسى

    ReplyDelete
  87. ممكن ياجماعة كل واحد يكتب الايميل الخاص به

    رجب

    ReplyDelete
  88. صحيح هى رنا عملت ايه النهاردة ؟؟ وامين ومحمد عزموكوا ولا هربوا من العزومه؟؟
    عموما انا هاخد حقى ناشف يوم الاتنين

    ReplyDelete
  89. اولا: الف سلامه ياالهــام
    وثانيــا: عزومة ايه بقي احنا مش اتفقنا ان محمد هو اللي عليه العزومه ولا انتي بعتيني في ثانيه كده ولا ايه
    وثالثـا: ياريت يا جماعه نكتب ايميلاتنا عشان نبقي مع بعض علي طول ونشوف هنعمل ايه ان شاء الله بعد
    رمضان في حكاية الكورس دي
    وانا علي العموم ايميلي اهوه وياريت تسمعوا الكلام
    memo666_2010@yahoo

    ReplyDelete
  90. shimaa hashem
    ازيكم يا جروووب والف سلامة عليكى يا الهام. وطمينينا عليكى وعلى نتيجة امتحان فصلكم.

    شكرا ياميس نيفين على كل اللى قدمتية لينا وكلنا ب نهديكى باقة ورد جميلة من فرد من طلابك
    وحشتيييييييييييييييييييييييييييييييينااااااااااا جدا.
    وحقيقى كانت احلى فترة درست فيها الانجليزى كانت مع حضرتك
    وعلى فكرة للاسف انا مسافرة مرسى مطروح النهاردة ومش هاقدر اكلمكم لمدة اسبوع.وهابقى اجيب لكم معايا شوية مياة وهواء البحر من شاطىء الغرام.....
    اكلمكم بعد اسبوع ان شاء الله وانا عارفة انكم هتفتقدونى..

    ReplyDelete
  91. أهلا بأحلى شباب فى مصر
    أخوكم احمدفايز
    أتمنى التواصل وتحاور معكم
    والسلام عام وخاص لروم 238بتاع اثنين وخميس
    وسلامى للهدهد

    ReplyDelete
  92. ههههههههههههههههههههههه مين هدهد ده ياد يا احمد يا فايز

    ReplyDelete
  93. السلام على الجميع واتمنى الخير لكل الجروب
    رجب نادى

    ReplyDelete
  94. هاى على كل الموجودين
    رنا يابلوة انت فين؟
    وفين اللى اتفاقنا عليه؟

    ReplyDelete
  95. انا يا ياسمين كان عندي امتحان النهاردة ولسه معملتش الايميل لكن والله بحاول واول لما اعمل حاجة هقولك

    ReplyDelete
  96. امتحان !!!!
    امتحان ايه؟

    ReplyDelete
  97. على فكرة انا نست اعرفكم بنفسى اسمى رجب سميت بهذا الاسم على اسم عمى الشهيدرجب ولكن انا لست معروف بهذا الاسم الا فى الدراسة ولكن اسم الشهرة عمرو نادى وهذا الاسم المتعرف بين الناسز اناخريج كلية تجارة جامعة المنوفية دفعة2008 وحالا اكمل دراسات عليا فى الكلية السنة الاولى واعمل بوزارة العدل

    ReplyDelete
  98. عملت ايه فى الامتحان يادكتورة رنا
    التوقيع
    رجب

    ReplyDelete
  99. ده امتحان بعد فترة التدريب في الصيدلية يا ياسمين
    والنتيجة بعد اسبوع ان شاء الله يا رجب

    ReplyDelete
  100. يا جماعه رنا لسه بتدرس متقولوش دكتوره لها من دلوقتي احسن تتغر ولا حاجه
    ههههه
    محمد فوزي

    ReplyDelete
  101. لو كلهم يا محمد ماقالوليش يادكتورة انت بالذات لازم تقولي يا دكتورة وبعدين انا اصلا مابحبش الناس يقولولي يا دكتورة

    ReplyDelete
  102. النهادره شفت اغرب امتحان فى منحةITI معرفش الناس دية بتفكر ازى.على فكرة يارنالازم نقولك يادكتور لان ده حقك
    التوقيع
    رجب

    ReplyDelete
  103. لا طبعا يا رجب دا مش حقي ولا حاجة وانا والله بتكسف جدا لما حد يقولي يا دكتورة حاصة لما اكون بره الكلية ولما كنت في الصيدلية كنت باستغرب لما حد يقولي كده

    ReplyDelete
  104. ياسلاااااااااااااام هو ده التواضع بعينه
    هههههههههههه احيكي يا رنا
    من تواضع لله رفعه

    ReplyDelete
  105. يارنا التواضع شى جميل جدا ولكن ده حقك ودية وجهة نظرى وعلى العموم مافش مشكلةطالماانتى بتحبى اسم رنا
    التوقيع
    رجب

    ReplyDelete
  106. ياجماعة الحمد الله اولا نتيجة تمهيدى الماجستر بتعتى ظهرت والحمدالله(جيدجدا).الحمدالله
    رجب

    ReplyDelete
  107. الف الف مليوووووووون مبروك وعقبال الماجستير والدكتوراة ان شاء الله يا رجب وتكون امتياز مش جيد جدا بس يا رب تفتكرنا

    ReplyDelete
  108. الف الف الف مبرووووووووووووووووووووك يا رجب وطبعا هتجيبلنا حاجه ساقعه يوم الاتنين ان شاء الله ولو وجيبتش هدعي عليك

    ReplyDelete
  109. تحت امرك يارناانتى وامين
    رجب

    ReplyDelete
  110. ربنا يخليك ليا يا رجب وربنا مايحرمك مني ههههههههههه

    ReplyDelete
  111. ياجماعةاللى هكمل بعد رمضان يعرفنى

    ReplyDelete
  112. اسكاى بس هي تقريبا اللي هتكمل يا رجب علي ما اعتقد يعني

    ReplyDelete
  113. السلام على كل الناس الكويسة

    ReplyDelete
  114. hello i am mohamed ashraf elgendy the youngest pupil in modli . i am in level 8 with mr/hussein in this level i have alot of beaty students . i love them very much . thanks to your reading
    ezayk fawzy-rana-shimaa-mohamed-yasmin. i like to know dr.nevin. bye


    mizooo_mizooo2010@yahoo.com

    ReplyDelete